מחקר: חודש אחד בלבד של התזונה הזו נמצא כמאט הזדקנות
מחקר קטן מצא כי מעבר לתזונה טבעונית למשך חודש בלבד נקשר לשינויים במערכת החיסון ובדפוסי מתילציה של ה-DNA, ואף להאטה במדדים המשמשים להערכת "הגיל הביולוגי". החוקרים מדגישים: מדובר בממצאים ראשוניים בלבד
