וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפואה היתה פה עוד הרבה לפני שהיתה טכנולוגיה או מדע מדוייק. מחלות היו לנו משחר האנושות, ותמיד היה צריך מישהו שיטפל בהן ויביא מזור לכאב, לפצעים ולתחלואים. כדי להגיע להישגים המטורפים של עולם הרפואה היו צריכים לקום כמה חלוצים משוגעים, שהיו מוכנים לנסות את הדברים הכי מוזרים, מופרכים והזויים. לא תמיד זה הצליח להם, אבל כשכן - הם הצילו חיים של מיליונים, מיליארדים, אפילו. "היסטוריה רפואית" הוא המדור שבו תמצאו את הסיפורים מאחורי פיתוח החיסונים והתרופות פורצי הדרך, ששינו את פני העולם והאנושות, על המחלות והמגיפות שהשפיעו על ההיסטוריה, והסיפורים האנושיים שטמונים בתוכם. כאן גם תגלו אילו טיפולים מפחידים ומשונים היו עושים בעבר למחלות שונות וגם תוכלו לקרוא את הסיפורים של האנשים שמאחוריהם: רופאים, חוקרות מדענים ומדעניות, ולעתים אפילו סתם אנשים ונשים ללא השכלה או הכשרה, שבכל זאת מצאו דרך לתרום תרומה משמעותית ומעניינת לבריאות של כולנו, עד היום.

הרפואה היתה פה עוד הרבה לפני שהיתה טכנולוגיה או מדע מדוייק. מחלות היו לנו משחר האנושות, ותמיד היה צריך מישהו שיטפל בהן ויביא מזור לכאב, לפצעים ולתחלואים. כדי להגיע להישגים המטורפים של עולם הרפואה היו צריכים לקום כמה חלוצים משוגעים, שהיו מוכנים לנסות את הדברים הכי מוזרים, מופרכים והזויים. לא תמיד זה הצליח להם, אבל כשכן - הם הצילו חיים של מיליונים, מיליארדים, אפילו.

"היסטוריה רפואית" הוא המדור שבו תמצאו את הסיפורים מאחורי פיתוח החיסונים והתרופות פורצי הדרך, ששינו את פני העולם והאנושות, על המחלות והמגיפות שהשפיעו על ההיסטוריה, והסיפורים האנושיים שטמונים בתוכם. כאן גם תגלו אילו טיפולים מפחידים ומשונים היו עושים בעבר למחלות שונות וגם תוכלו לקרוא את הסיפורים של האנשים שמאחוריהם: רופאים, חוקרות מדענים ומדעניות, ולעתים אפילו סתם אנשים ונשים ללא השכלה או הכשרה, שבכל זאת מצאו דרך לתרום תרומה משמעותית ומעניינת לבריאות של כולנו, עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully