וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להורים יש המון שאלות קיומיות מדי יום, והרבה מאוד מקרים שבהם הם היו רוצים שמבוגר אחראי יגלה להם את התשובה הנכונה. כבר היה מי שאמר שחבל שילדים לא מגיעים עם הוראות הפעלה. אז הוראות הפעלה, אין לנו. אבל יש לנו את הדבר הטוב הבא - עצה טובה ממומחית. גידול ילדים הוא אחד הפרוייקטים החשובים והמתעתעים שתנהלו בחייכם. ודווקא שם תמצאו את עצמכם אובדי עצות מול הדברים היקרים והחשובים לכם בעולם. אכילה, שינה, גמילה, כישורים חברתיים, גבולות ומשמעת, אתגרים רגשיים והתפתחותיים - כולם דברים שהם מאבני היסוד של חייהם של ילדים והורים בכל מקום. לכאורה, מדובר בעניינים הבסיסיים והטבעיים ביותר, אבל הם יכולים לפעמים להרגיש מסובכים. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. גייסנו את קרן יטיב - יועצת משפחתית בכירה ממרכז הפיל הצבעוני, המרכז לטיפול במשפחה - לענות על השאלות שבאמת מטרידות הורים, לתת להם מידע וידע ולעזור להם לנווט ברגישות ונחישות במסלול ההורות. גם לכם יש שאלה? כתבו לנו אותה לכתובת המייל healthsupport@walla.net.il.

להורים יש המון שאלות קיומיות מדי יום, והרבה מאוד מקרים שבהם הם היו רוצים שמבוגר אחראי יגלה להם את התשובה הנכונה. כבר היה מי שאמר שחבל שילדים לא מגיעים עם הוראות הפעלה. אז הוראות הפעלה, אין לנו. אבל יש לנו את הדבר הטוב הבא - עצה טובה ממומחית.

גידול ילדים הוא אחד הפרוייקטים החשובים והמתעתעים שתנהלו בחייכם. ודווקא שם תמצאו את עצמכם אובדי עצות מול הדברים היקרים והחשובים לכם בעולם. אכילה, שינה, גמילה, כישורים חברתיים, גבולות ומשמעת, אתגרים רגשיים והתפתחותיים - כולם דברים שהם מאבני היסוד של חייהם של ילדים והורים בכל מקום. לכאורה, מדובר בעניינים הבסיסיים והטבעיים ביותר, אבל הם יכולים לפעמים להרגיש מסובכים.

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. גייסנו את קרן יטיב - יועצת משפחתית בכירה ממרכז הפיל הצבעוני, המרכז לטיפול במשפחה - לענות על השאלות שבאמת מטרידות הורים, לתת להם מידע וידע ולעזור להם לנווט ברגישות ונחישות במסלול ההורות. גם לכם יש שאלה? כתבו לנו אותה לכתובת המייל healthsupport@walla.net.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully