גדול עליכם להתאמן בבוקר? 5 תרגילים קלים להתחיל איתם את היום

    קמתם בבוקר ואתם מרגישים שגדול עליכם להתאמן היום? הכל טוב, קורה לכולם. הנה 5 דברים שאתם יכולים לעשות במקום אימון מלא, ויטענו אתכם בקצת אנרגיה להתחיל איתה את היום

    מערכת וואלה! בריאות
    חמישה דברים שלא ידעתם על ארוחות בוקר (מערכת "אסור לפספס")

    בחלומות שלנו אנחנו מתעוררים מוקדם, מזנקים מהמיטה ישר לתוך נעלי הספורט וחולצת הדרייפיט ופותחים את היום באימון רציני, שמתחיל את היום שלנו ברגל ימין - וכל זה עוד לפני הקפה הראשון. במציאות שלנו... טוב, פחות. לא בכל בוקר אנחנו קמים עם מוטיבציה או כוח לעשות אימון, לא לכולם מתאים להתאמן בבוקר ולפעמים אנחנו פשוט עייפים מדי.

    בימים כאלה שאתם קמים בלי אנרגיה, המחשבה על להתחיל אימון יכולה להיות מבעיתה. אז לא חייבים להתעקש על זה. אפשר למצוא חלופות מתונות ומצומצמות יותר שלא יגזלו מכם יותר מדי ממעט הכוחות שנותרו בכם, אלא רק יעזרו לכם להרגיש מוכנים יותר להתחיל את היום. למעשה, אף שלאימון בוקר יש המון יתרונות בריאותיים, אם אתם עייפים מאוד ולא מרוכזים, סביר להניח שלא תוכלו להפיק אותם ממנו. אז מה אפשר לעשות במקום זה?

    עוד בוואלה!

    זה הדבר המדהים שאבוקדו אחד ביום יכול לעשות למשקל שלכם

    לכתבה המלאה

    1. מתיחות

    מתיחות עדינות מספקות גירוי מתון שמסייע לגוף ולמוח להתעורר בהדרגה. מתחו את הזרועות מעל הראש והביטו מעלה ואז רדו למטה חוליה אחרי חוליה, עד שאצבעות הידיים שלכם יגעו ברצפה או בבהונות. תנו לראש ולצוואר להיות משוחררים כלפי מטה. כופפו ברך אחת בעדינות וישרו את השנייה, ואז החליפו ביניהן. חזרו על כך מספר פעמים - לטובת מתיחה עמוקה יותר של שרירי הירך האחוריים.

    הנה כמה תרגילי מתיחות שכולם צריכים לדעת לעשות

    לעזור לגוף ולמוח להתעורר בהדרגה. אישה עושה מתיחות (צילום: ShutterStock)

    2. חימום

    אוקיי, הבנו שאימון מלא גדול עליכם הבוקר. אפשר להסתפק בחימום. כמה דקות של תרגילי התנגדות עם משקל הגוף שלכם, בעצימות מתונה ובקצב רגוע. סקוואטים, למשל. אם תעשו אותם בקצב מתון, תפעילו את שרירי הירכיים, הישבן והליבה. אם אחרי שתסיימו אותם תרגישו שיש לכם עוד מה לתת, בצעו תרגילים שיעזרו לחמם גם מערכת העצבים שלכם, שאחראית על הסינכרון בין המוח והגוף. משהו כמו כמה דקות ריצה מהירה במקום, או ניתורים. בכל מקרה, תמיד תתחילו את אימון הבוקר שלכם בהדרגה, ובמיוחד אם אתם אחרי לילה קשה.

    3. תנועתיות

    עוד דרך טובה לפתוח את היום היא עם תרגילי תנועה - תנועות סיבוביות של מפרקי הירך, עליות אגן או מכרעים. כמו כן, בצעו תנועות שמרחיבות את טווחי התנועה - סיבובי ידיים הדרגתיים - פרקי ידיים, זרועות, כתפיים ועוד. אלה תרגילים שאחריהם תרגישו שהגוף שלכם קצת פחות 'חורק' כשאתם קמים מהמיטה בבוקר ובנוסף, שיפור טווחי התנועה ישפר גם את היכולות שלכם באימונים עתידיים ויקטין סיכון לפציעות.

    4. יוגה

    יוגה הוא אימון קליל וחביב שקל להתאים לרמות עצימות ומיומנות שונות. הוא עובד על כל הגוף וכולל גם תרגילי נשימה וריכוז. יוגה חביבה מאוד על מאמני כושר רבים שמחשיבים אותה כאימון בוקר מושלם. היא מותחת את השרירים, עובדת על טווחי תנועה וגם על הקשר שבין המוח לגוף - כך שהיא די מסמנת 'וי' על כל הסעיפים החשובים בתחילת היום. בבוקר נטול אנרגיות או זמן, אתם לגמרי יכולים להסתפק בכמה חזרות של 'כלב מביט מטה' או 'כלב מביט מעלה'.

    מי לא אוהב יוגה בבוקר? שתי נשים בבגדי יוגה (צילום: ShutterStock)

    5. הליכה

    קשוח לכם מדי לקום בבוקר ישר לריצה או רכיבה עצימה על אופניים? הכל טוב, קחו בקבוק מים ואוזניות וצאו להליכה קצרה מסביב לשכונה. גם אם לא תשרפו המון קלוריות, עדיין הזזתם את הגוף, עזרתם לאנרגיה להתחיל לפמפם בוורידים וחילצתם עצמות ושרירים.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully