וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שכדאי לעשות על הבוקר כדי להפוך את היום לטוב יותר

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 14:30

האופן שבו אתם קמים בבוקר יכול להשפיע בצורה משמעותית על איך יראה היום שלכם. אספנו עבורכם כמה שיטות ממש פשוטות שיעזרו לכם להתחיל את הבוקר בצורה טובה יותר וישפיעו על היום כולו

נערה ישנה עם כיסוי עיניים. ShutterStock
קשה לקום בבוקר, לפתוח את העיניים. אישה עם כיסוי עיניים במיטה/ShutterStock

העולם נחלק לשניים: אלה שמתעוררים בבוקר עצבנים ועייפים - ללא קשר לכמה שעות הם ישנו - ואלה שקמים בחדווה יחסית מהמיטה ליום חדש. אם אתם שייכים לחלק הראשון, חשוב שתדעו שאפשר לשנות את זה בעזרת כמה הרגלים פשוטים שיגרמו לשינוי גדול בבוקר וגם במהלך היום.

הנה כמה אסטרטגיות מוצלחות שיעזרו לכם לפתוח את הבוקר בצורה טובה, וגם יאירו לכם את היום באנרגיה טובה יותר:

הוציאו את הטלפון מחדר השינה

היום כבר אפשר לומר בוודאות שההרגל להכניס טלפון לחדר השינה או למיטה הוא נחלתם של מרבית האנשים, ומדובר בהרגל רע מאוד. כשאתם מושיטים יד לטלפון או למחשב דבר ראשון בבוקר, אתם מכניסים את האנרגיה של הבחוץ לתוך המרחב האינטימי המוגן שלכם. זה אומר שהמייל מהבוס שהגיע בלילה או החדשות שמופיעות באינטרנט יכולות להרוס לכם את הבוקר ולהשפיע על מצב הרוח שלכם באותו הרגע וגם בהמשך היום.

אתם לא נותנים לעצמכם זמן להירגע

בקרים יכולים להיות חלק מאוד כאוטי של היום - מדובר בפרקי זמן קצרים שבהם אנחנו מנסים לרוב להספיק המון משימות כמו לארגן את הילדים ואת עצמנו לגן ולעבודה, להוציא את הכלב ולחטוף משהו לאכול. אם אתם מתחילים את הבוקר שלכם בלחץ של להספיק הכל זה יכול להכתיב את התחושה של שאר היום ולהתגלגל כמו כדור שלג.

עוד בוואלה!

מה לאכול בבוקר, מתי להפסיק עם הקפה ומה לעשות לפני השינה? לו"ז חדש ובריא

לכתבה המלאה

נסו לתת לעצמכם זמן רגוע בבוקר, גם אם זה אומר ממש כמה דקות. עבור אחד זה יכול להיות 5 דקות של מדיטציה או נשימות ועבור אחרת פשוט לשבת 5 דקות עם כוס קפה ולשתות אותה בנחת.

כוס מים

רוב האנשים פותחים את הבוקר עם כוס קפה, אבל קפה נותן הרבה יותר מדי אנרגיה לגוף מנומנם. עדיף להתחיל את הבוקר עם שתיית שתי כוסות מים פושרים. מעבר לעובדה שמים יעשו אתכם חיוניים יותר בבוקר וירגיעו לכם את הבטן, שתיית שמונה כוסות מים ביום עוזרת לירידה במשקל באמצעות שריפת שומן וחילוף חומרים, מסייעת לעור שומני ושומרת על חום הגוף.

לפי הרפואה הסינית כדאי לסחוט למים האלה לימון, שכן מים עם לימון מנקים את הגוף מרעלים מיותרים, ומאפשרים לנו לפתוח את הבוקר בצורה בריאה.

אשה שותה כוס מים. ShutterStock
כוס מים על הבוקר, זה הכל. אישה שותה מים/ShutterStock

מתיחות בבוקר

אחרי שינה של 8 שעות שעות או אפילו פחות מכך, הגוף שלנו די מנוון. זה אומר שפעמים רבות אנחנו קמים עם נוקשות מסויימת מהמיטה ומתחילים את הבוקר בהיאנחות קטנה או סתם בתחושה לא נעימה. מתיחות קלות, אפילו במיטה, יכולות לעזור לנו להתניע את הידיים והרגליים ולהזרים דם ואנרגיה לכל הגוף.

הכרת תודה

כאמור יש לא מעט הרגלים שיכולים לעזור בהגברת האושר בבוקר, אך חוקרים נוטים לחזור שוב ושוב על אותו אלמנט שעוזר לרבים: הכרת תודה.

בניסויים מחקריים, אנשים שכתבו על הדברים שהם מודים להם במהלך השבוע השיגו הרבה יותר מדדים של אושר בהשוואה לאנשים שבמקום זאת ציינו דברים שעליהם הרגיזו אותם. בנוסף, תרגול תודה יומיומי עשוי אפילו לתרום לשיפור הבריאות הגופנית - שבתורו תורם לתחושות אושר כלליות. לא צריך להתפלל או למדוט, אפשר פשוט למצוא דרך להביע תודה כלשהי בבוקר, כי זה יכול להכניס אתכם לתודעה טובה יותר וחיובית במהלך היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully