פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      האנרגיות ברצפה? 7 שינויים בתזונה שיגבירו את הערנות שלכם

      שתיתם עוד כוס קפה, אכלתם עוד שוקולד – אבל אתם עדיין לא מצליחים לנצח את העייפות? אולי כדאי לבחון שוב את ההרגלים האלה. הנה 7 שינויים קטנים שיבטיחו שתהיו קצת יותר ערניים

      עייפות במשרד (ShutterStock)
      ותרו על הקפה החמישי ותגבירו את הערנות בדרכים טבעיות יותר (צילום: Shutterstock)

      שתיתם כבר חמש כוסות קפה אבל זה עדיין לא עזר לכם לנצח במלחמה העיקשת בעייפות? אז קודם כל אולי כדאי להרגיע עם הקפה (עוד על זה בהמשך), ולנסות להבין מה גורם לכם להרגיש כל כך מותשים. התשובה המתבקשת היא מחסור בשעות שינה, אבל האמת היא שהגוף שלנו יותר מורכב ממה שאתם חושבים. כמו המכונית שלכם, גם הוא עובד על "דלק", ומושפע מאוד ממה שאתם מכניסים אליו.

      עוד בנושא:
      10 סימנים שהגוף שלכם זקוק לריסטארט
      עזבו את הקפה: יש דרך הרבה יותר בריאה להישאר ערניים
      אני רק שאלה: למה אנחנו תמיד עייפים יותר בקיץ?

      לפני שאנחנו מדברים על ההרגלים התזונתיים ששווה לאמץ כדי להרגיש ערניים יותר, חשוב להבין ממה כדאי להימנע. מזונות שונים מעצימים את העייפות ומכבידים על הגוף לאורך היום. ברשימה הלא מכובדת הזאת נכללים משקאות אנרגיה, לחם לבן, ממתקים וג'אנק פוד. אל תטעו, מזונות אלו עשויים להגביר את האנרגיה ברגעים שלאחר אכילתם, אך לגרום לכם להרגיש עייפים בהרבה בשלב מאוחר יותר ביום. אז איך להבטיח שתהיו ערניים יותר? הנה 7 דרכים לעשות זאת.