פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      5 דברים שאתם חייבים להחזיק במשרד שלכם

      ניקיתם את המשרד מכל מה שהיה בו לפני פסח? מצוין, זה הזמן להצטייד מחדש, והפעם בדברים שיכולים לעשות לכם טוב. הנה רשימה של הדברים שאתם פשוט חייבים להחזיק במגירה

      5 דברים שאתם חייבים להחזיק במשרד שלכם

      בווידאו: כל הסיבות להתחיל לשתות עוד מים

      זהו. פסח נגמר והגיע הזמן להיכנס לכמה ימים של עבודה רציפה, לפחות עד יום העצמאות. יש אנשים שמחכים לשגרה הזו כמו לאוויר לנשימה (קוראים להם הורים) ויש כאלה שיבלו את היום עצובים שתמו ימי החופש שלהם (היוש רווקים). כך או כך, החזרה לשגרה דורשת כמה התאמות והכנות נפשיות. תוסיפו לזה את העובדה שאחרי החגים כולם מבטיחים לעצמם להיות קצת יותר בריאים ולהרגיע עם הקלוריות, וקיבלתם מתכון לשבוע עבודה די מבאס.

      כדי לשפר את המצב ולעזור לכם לחזור לשגרה בריאה, הכנו בשבילכם רשימה שהכרחית תמיד, אבל בעיקר כשמציידים את מגירה הנשנושים מחדש אחרי חופש פסח. הנה 5 דברים שאתם תמיד צריכים להחזיק במשרד.

      עוד בנושא:
      האם אתם יודעים לאזן בין החיים לעבודה בהשוואה לאחרים?
      הסיבה הדוחה שתגרום לכם להפסיק להשאיר ספלי קפה במשרד
      6 נשנושים שאנשים שחותכים מסוכר יכולים לאכול

      1. שקדים ואגוזים

      קערה מלאה באגוזים (ShutterStock)
      הנשנוש המושלם. קערה מלאה באגוזים ושקדים (צילום: ShutterStock)

      כדי לשמור על שגרת תזונה בריאה יש לאכול 3 ארוחות בריאות ביום - בוקר צהריים וערב - ושתי ארוחות ביניים קלילות. וזהו. אבל בפועל, רוב האנשים שעובדים במשרד מבלים את רוב היום בנשנוש בלתי פוסק. עוגות ימי הולדת, שוקולדים שהביאו אנשים שחוזרים מחו"ל וכיבוד שמנוני בישיבות צוות - קשה מאוד לחמוק מאוכל מיותר במשרד. כדי להצליח במשימה הזו, אתם חייבים שיהיו לכם נשנושים משלכם - אבל בריאים. הנשנוש האולטימטיבי למטרה הזו הם שקדים ואגוזים.

      לדברי דיאטנית הבית של וואלה! בריאות, טל ניר אוחיון, אכילת אגוזים ושקדים מסייעת להפחית את רמות השומנים בדם ויכולה בין היתר למנוע מחלות לב וסוגים שונים של סרטן. שילוב של אגוזים ושקדים בתפריט היומי מעשיר את הגוף בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. עם זאת כדאי לזכור שיש בהם גם הרבה קלוריות ושומן, ולכן כדאי לאכול מנה קצובה בכל פעם ולא לפרק שקית שלמה. דוגמה למנה מומלצת: 7 שקדים + 2 אגוזי מלך =מכילה כ-100 קלוריות ומומלצת לאכילה כארוחת ביניים במשרד.

      ועוד כמה סיבות לבחור בשקדים ואגוזים:
      חופן שקדים ביום יוריד לכם את הכרס
      אכילת חופן אגוזים ביום עשויה למנוע מחלות קשות
      זה האגוז שאתם חייבים להוסיף לתזונה שלכם

      2. המתוקים הנכונים

      שוקולד מריר (ShutterStock)
      שוקולד זה אחלה, אבל לכו על מריר. מאוד מריר (צילום: shutterstock)

      כמו שכתבנו בפסקה הקודמת, הפיתויים במשרד הם בלתי פוסקים, אבל אין ספק שהפיתוי הגדול ביותר מגיע באזור השעה 16:00, אז רוב האנשים חווים סוג של נפילת סוכר וצורך עז במשהו מתוק. לא נגיד לכם עכשיו להיגמל מסוכר כדי להיפטר מהצורך המציק הזה (אף שזה רצוי ואתם יכולים לקרוא כאן את כל הפרטים), אבל אנחנו בהחלט ממליצים לבחור במתוקים בריאים.

      במקום לחפש שוקולדים אצל החברים שלכם לעבודה או לרוץ למכונת הממתקים, החזיקו במגירה שלכם תמרי מג'הול, שוקולד מריר עם אחוזי מוצקי קקאו גבוהים או פירות טריים. כל אלה ישביעו את החשק שלכם במתוק, בלי להרוס לכם את הדיאטה או להפגיז אתכם בעודף סוכר שרק יגרום לכם לרצות יותר. דרך אגב, מומלץ מאוד לשלב את המתוק הזה עם השקדים והאגוזים מהסעיף הקודם, שכן השומן הבריא שבהם מאט את קצב ספיגת הסוכר בדם.

      עוד פתרונות לנפילת סוכר של ארבע:
      זוהי השעה: 10 הצעות לנשנושים בריאים במשרד
      יש גם מתוק בריא: כל מה שטוב בתמרים
      8 דרכים לאכול מתוק ולא להשמין

      3. בקבוק מים

      בקבוק מים (ShutterStock)
      אתם בטוח לא שותים מסםיק. אישה שותה מים (צילום: shutterstock)

      אתם בטח יודעים שמים זה חשוב, ושאתם לא שותים מספיק. זה נכון תמיד, וזה נכון בעיקר עכשיו כשהימים מתחילים להתחמם. אם לא תשתו לפחות 8 כוסות מים ביום אתם עלולים לחוות התייבשות במקרה החמור או כאב ראש שיוציא אתכם מריכוז במקרה ה"קל". בנוסף, תחושת צמא מתורגמת אצלנו הרבה פעמים לתחושה שאנחנו צריכים לאכול משהו, כך שמחסור במים אף עלול לגרום לכם לאכול יותר מדי. עדיין לא משוכנעים שאתם צריכים יותר מים? הציצו בסרטון שבתחילת הכתבה וגלו ששתייה מרובה אף מורידה את הסיכון לחלות בסרטן, משפרת את היכולות הקוגניטיביות ואף תעשה אתכם פחות שליליים.

      אז איך שותים יותר מים? דרך אחת היא ללכת למטבחון כל שעה ולשתות כוס מים, אבל אתם יודעים שלא באמת תעשו את זה. ולכן אנחנו ממליצים בחום לרכוש בקבוק מים איכותי ולמלא אותו לפחות פעמיים ביום. רק טיפ קטן - הקפידו לנקות את הבקבוק מדי יום עם סבון, אחרת הוא יתמלא בחיידקים.

      עוד על מים:
      האם מים בבקבוק יכולים להתקלקל?
      זה מה שיקרה לגוף שלכם כשתתחילו לשתות יותר מים
      מה דיאטניות שותות כשהן קמות בבוקר?

      4. קרש חיתוך משלכם

      קרש חיתוך ישן ושרוט (ShutterStock)
      חיידקי אי-קולי, ועוד. קרש חיתוך ישן (צילום: Shutterstock)

      המטבחון של המשרד הוא לא מקום נקי במיוחד. יש שם חיידקים של הרבה יותר מדי אנשים וסקוצ' שאיש אינו יודע מתי החליפו אותו לאחרונה. ההבנה הזו מטרידה לגבי כל הכלים שאתם משתמשים בהם בעבודה, אבל זה בעיקר מטריד לגבי הקרש שעליו אתם חותכים ירקות ופירות. קרש חיתוך שלא מנקים היטב עלול להיות מקור לחיידקים. במחקר שערכו חוקרים שוויצרים בשנת 2014 נדגמו באופן אקראי קרשי חיתוך מבתים שונים ונמצא שהם עלולים להעביר חיידקים מזהמים שונים למזון. על כ-3.5 אחוזים מהקרשים הביתיים שנבדקו במחקר אף נמצאו חיידקי אי קולי.

      לכן, חשוב מאוד לנקות את קרש החיתוך אחרי כל שימוש במים חמים ובסבון, ובמשרד אתם פשוט לא באמת יכולים להיות בטוחים שמי שהשתמש בקרש לפניכם שטף אותו כראוי. בנוסף, סביר שקרש החיתוך במטבח של העבודה שלכם מאוד ישן ושרוט, ולמרבה הצער בקרשים חתוכים מצטברים המון חיידקים. כאלה שלא ייעלמו גם בשטיפה בכיור.

      5. משכך כאבים

      כדורים (ShutterStock)
      לכל מקרה שלא יבוא. משככי כאבים (אילוסטרציה: shutterstock)

      את הסעיף הזה לא באמת צריך להסביר. לא משנה כמה תשמרו על שגרה בריאה במשרד, מתישהו כאב ראש / כאב מחזור / כל כאב אחר כנראה יגיעו. וכשזה יקרה, באמת שאין סיבה לסבול - החזיקו במגירה שלכם משכך כאבים יעיל, שיציל אתכם ברגעים הקשים.