וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפי: מתנגדי חיסונים טוענים ששתיית שתן מרפאת קורונה

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 9:03

נראה שמתנגדי חיסונים יהיו מוכנים לנסות כל דבר, חוץ מתרופות וחיסונים שמגיעים עם הוכחות מדעיות ליעילותם. הלהיט החדש: "תרפיית שתן". וכן, זה בדיוק מה שאתם חושבים

מתנגדי החיסונים ממשיכים להוכיח מדי יום שאין דבר שהם לא מוכנים לנסות כדי להיאבק בקורונה - חוץ מדברים מוכחים מדעית, כמו חיסונים ותרופות מאושרות לשימוש. מה לא עברנו איתם במסע המשוגע הזה? את טירוף ההידרוקסי-כלורוקין, את הבהלה לאיברמקטין (תרופה לתילוע סוסים, להזכירכם) ואפילו את טירלול ה"בואו פשוט ניתן לכולם לשתות אקונומיקה" צלחנו והשארנו מאחורינו (תודה לאל).

כעת, מגיעה "בשורה" חדשה מהם שבאמת שוברת את כל השיאים: כריסטופר קי, מתנגד חיסונים בולט בארה"ב, שבין השאר מנהל את אתר האינטרנט Vaccine Police (משטרת החיסונים), מקדם את היתרונות של "תרפיית שתן" להגנה מפני קורונה. וכן, זה בדיוק מה שזה נשמע - שתיית שתן.

קי העלה סרטון וידאו לטלגרם, שלאחר מכן שותף גם בטוויטר, ובו הוא מסביר ש"אלוהים נתן לנו את כל מה שאנחנו צריכים" וכי הנוגדן לריפוי covid-19 מצוי בשתן. הוא מוסיף וטוען בסרטון שמספר מאמרים מדעיים שהתפרסמו כבר הכירו בתועלות של התרפיה הלא קונבנציונלית הזאת וכי היא יעילה לטיפול גם באנשים שהתחסנו לקורונה. עם זאת, הוא כמובן לא מספק סימוכין או פרטים ספציפיים לגבי אותם "פרסומים מדעיים".

בהמשך הוא גם מספק תירוץ לכך ואומר כי איכותם של המחקרים אודות היתרונות של שתיית שתן היא לא בדיוק מה שהייתם מצפים כי "ליצור מחקר רנדומלי עם סמיות כפולה וקבוצת פלצבו במקרה הזה זה קצת קשה". אך המליץ ש"כל אחד יעשה את המחקר שלו". מוזמנים לנסות, אם אתם בעניין. אבל בואו תזרמו איתנו רגע למחקר שלנו:

השתנה בדרכים. ShutterStock, ShutterStock
זה אף פעם לא רעיון טוב לשתות את הפיפי שלכם, אוקיי? בקבוק מלא בשתן/ShutterStock, ShutterStock

נכון להיום אין שום ראיות מדעיות לתועלות רפואיות או קוסמטיות מכל סוג שנובעות מ"תרפיית שתן". בשנת 1971 פורסם מחקר של נאס"א שהראה ששתן מורכב מ-95% מים וריכוזים נמוכים של שתנן (אוראה), כלוריד, נתרן, אשלגן ועוד כמה יונים מסיסים. המידע הזה לא הפריע מעולם לכל מיני פסאודו-מדענים לטעון ששתן הוא תרופה לכמעט כל דבר. איגוד תרפיית השתן הסיני (ארגון שהוצא מחוץ לחוק) קידם שתיית שתן כתרופה לסרטן וגם להבדיל, להתקרחות. וגם באינטרנט לא חסרים שרלטנים שיעודדו אתכם לשתות מהאסלה כדי לשפר, לתקן, לרפא ולמנוע שלל בעיות ותחלואים.

הראיות המדעיות (האמיתיות) עם זאת מצביעות על כך שלשתות את הפיפי שלכם זה אף פעם לא רעיון טוב. מחקר שנערך בניגריה מצא שבשתן של ילדים שם כמעט תמיד נוכחים חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה. איך הם הגיעו לשם? המדענים מעריכים שבעקבות תרפיית שתן - נתנו להם לשתות שתן כתרופה לפרכוסים.

הוא לא באמת "סטרילי"

שתיית שתן מפגישה את הגוף עם מגוון רחב של רעלנים ופתוגנים שהוא ניסה לסלק מתוכו. הקטע הזה שאומרים ש"שתן הוא סטרילי"? לא לגמרי נכון, במיוחד אם אתם גם נוטלים תרופות.

ולכן, אלא אם כן לכריסטופר קי ולחבריו מתנגדי החיסונים ולוגמי השתן יש הוכחות חדשות ופלאיות, כדאי להזכיר שוב ולבקש: בבקשה, אל תשתו את הפיפי שלכם. כמו שאתם לא אוכלים ארוחת ערב מתוך פח הזבל שלכם, כך גם לא מומלץ להכניס בחזרה לתוך הגוף שלכם את הפסולת והרעל שהוא ניסה להוציא החוצה דרך השתן - וכנראה מסיבה טובה. כדי להתגונן מפני הידבקות ותחלואה בקורונה, יישמו את אמצעי הזהירות וההגנה המוכרים והמוכחים מדעית: חיסונים, מסיכות, שמירה על מרחק והיגיינה. כל השיטות האלה לא רק יעילות יותר, אלא גם טעימות יותר משתיית שתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully