וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: כשליש מהאמריקנים השתמשו באקונומיקה נגד קורונה

טראמפ מייעץ, והאמריקנים עושים מה שהוא אומר. סקר חדש ומדאיג של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן מגלה כי רבים השתמשו בחומרי חיטוי מתוך אמונה שזה יעזור להם להלחם במגיפת הקורונה

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

בוודיאו: טראמפ ממליץ להזריק חומרי חיטוי נגד הקורונה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הציע בסוף חודש אפריל לטפל בחולי קורונה דרך הזרקת חומרי חיטוי לגופם, והאמריקנים הקשיבו. על פי סקר חדש של המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) כשליש (39 אחוזים) מהאמריקנים השתמשו בסוג כלשהו של חומר ניקיון כדי לעצור את התפשטות ה- Covid-19.

על פי הדוח של ה-CDC, אנשים שטפו והכניסו חלק מהאוכל שלהם לאקונומיקה (19 אחוזים), אחרים גרגרו או שאפו את חומר הניקוי כדי לנקות ולחטא את הפה והגרון (10 אחוזים) ויש כאלה ששטפו את גופם במוצרי ניקוי וחיטוי ביתיים (18 אחוזים), כל זה בניסיון להחלים מנגיף הקורונה. מיותר לציין שאף אחת מדרכי ההתנהגות האלה אינה מומלצת ואף עלולה להיות מסוכנת מאוד, אך היא יכולה להסביר מדוע חלה עלייה חדה בארה"ב במספר הפניות לגבי הרעלות במהלך מגיפת הקורונה.

עוד בוואלה!

טראמפ נוטל "תרופת קורונה" שהוא לא צריך. מה זה יעשה לו?

לכתבה המלאה
חומרי ניקוי. ShutterStock
מסוכן. מאוד מסוכן. חומרי ניקוי וחיטוי/ShutterStock

הסקר החדש, שפורסם בדוח הבריאות השבועי של ה-CDC, התבסס על סקר מקוון שנערך בקרב 502 מבוגרים בחודש מאי השנה בגילאי 18-80. אנשים העידו כי הם מנקים בתדירות גבוהה יותר בגלל המגיפה, אך רק כמחציתם אמרו שהם באמת יודעים לנקות ולחטא את ביתם בצורה בטוחה. ובין אותם אנשים שנסקרו והודו כי השתמשו בשיטות ניקיון בסיכון גבוה כדי למנוע התפשטות Covid-19, סביר להניח שיותר דיווחו על בעיות בריאות הקשורות לניקיון ולא למגיפה.

יש לציין כי מדובר במדגם מייצג ארצי פירושו שהמדגם תואם את אוכלוסיית ארה"ב בהפצה של סוציו-דמוגרפיה מסוימת, במקרה זה מין, גיל, אזור, גזע / אתניות וחינוך. אז 19 אחוזים מהמדגם הזה לא אומר בהכרח ש-19 אחוזים מכלל האוכלוסייה בארה"ב משתמשים באקונומיקה על המזון שלהם. המספר המדויק עשוי להשתנות אך הוא בהחלט רחוק מאפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully