וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוש הפיטנס: ההרגלים הבריאים של הפוליטיקאים הישראליים

עודכן לאחרונה: 4.6.2021 / 16:31

שבענו מדיווחים פוליטיים, אז חיטטנו ברשתות החברתיות של הפוליטיקאים מגוש השינוי כדי לראות מה הם עושים כדי לשמור על הבריאות. מי תוקע פחמימות ריקות ומי הכי גמישה? התשובות (והתמונות) בפנים

קצת עייפנו מהדיווחים השוטפים על המגעים הבלתי נלאים להקמת קואליציה, אז החלטנו לפשפש בחשבונות המדיה החברתית של הפוליטיקאים המקומיים ולראות האם בימים של שגרה, כשהם לא עסוקים בריבים קדחתניים על תיק החקלאות, הם דואגים לבריאות שלהם ואיך.

גילינו שרובם מצליחים לשלב פעילויות גופניות בשגרה שלהם רוב הזמן, מי יותר ומי פחות, מי באופן ממוסד וקלאסי יותר ומי בהרגלי יומיום בריאים. לעומת זאת, בתחום התזונה קשה יותר לפצח את המחוייבות שלהם לחיים בריאים. אולי אלה הבורקסים בישיבות הסיעה, או הנימוס שמחייב לטעום כל מנת פלאפל שמציעים להם, ובל נשכח את חלות השבת שבלעדיהן אף אינסטגרם של פוליטיקאי לא יהיה שלם. בכל אופן, כמעט אצל כולם יש מקום לשיפור. הנה מה שגילינו:

נתחיל עם ראשי הגוש - יאיר לפיד ונפתלי בנט. לפיד היה מתאגרף בצעירותו ונהג במשך שנים להתאמן גם באמנויות לחימה נוספות. ניכר עליו שהוא מצליח לשמור על שגרת אימונים כלשהי גם בלו"ז התובעני של החיים הפוליטיים:

בנט, שהיה בצעירותו חייל קרבי עבר מצה"ל להייטק ומשם לפוליטיקה - ללא ספק תחומי עיסוק מחטבים פחות. בדרך הוא גם התחתן עם קונדיטורית, כך שהאיומים על הגזרה שלו התרבו עם השנים. חיטוט בחשבון האינסטגרם שלו לא חשף דבקות בענף או פעילות ספורטיבית ממוסדת, אך נראה שבהתאם לפרופיל המגזר הדתי-לאומי גם משפחת בנט חובבת טיולים בשבילי הארץ, וצעידות מהסוג הזה לא הולכות ברגל, תרתי משמע.

עוד בוואלה!

הנה סיבה ממש טובה לאכול חביתה וסלט לארוחת ערב

לכתבה המלאה

ואם כבר אנחנו בטיולים בחיק הטבע וימינה, נראה שגם מספר 2 במפלגה איילת שקד קיבלה את המזכר בעניין מסלולי הליכה.

חוץ מזה, שקד היא כמעט היחידה שמצאנו בעמוד שלה עדויות לבישול ביתי בריא, ולא אנחנו לא מתכוונות לחלות המפורסמות (בכל זאת, פחמימה ריקה) אלא דווקא לתבשיל הפרגיות בכורכום שהיא מכינה בבית. אגב, ידעתם שלכורכום יש סגולות בריאותיות רבות? בעיקר משום שיש בו רכיבים אנטי-דלקתיים עוצמתיים.

ומעוצמתי אחד למשנהו. אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו ושר האוצר המיועד מקפיד כבר שנים על אימוני טניס, ומאיך שזה נראה - זה משתלם לו. בחשבון האינסטגרם שלו תוכלו למצוא גם תמונות משפחתיות לא מעטות ועוד ספורט שהוא חביב עליו במיוחד וטוב בעיקר למוח - שחמט.

ראש מפלגת תקווה חדשה גדעון סער, שמתגורר בתל אביב, מנהל אורח חיים אורבני להפליא. כל התל אביבים יודעים שכדי להזיז האוטו צריך סיבה ממש טובה אבל במקרה של סער, שאינו נוהג ואין לו רישיון נהיגה יש אפילו שתי סיבות. לכן, הוא מרבה ללכת ברגל למשימות יומיומיות כמו פיזור הילדים בגן ובבית הספר:

הזכרנו את הילדים הצעירים של סער, אז כמו כל אב (גם) לילדים קטנים גם הוא מוצא את עצמו משכשך איתם בבריכה בשבתות ובחופש הגדול. לא ממש שחייה אולימפית, אבל זה גם לא בטן גב:

ולסיום סיומת, מצטיינת הגוש - יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, שמתאמנת בפילאטיס מכשירים באדיקות, והדבר ניכר גם ניכר (היא מאוד גמישה! ואנחנו לא מתכוונות לתפקודה במשא ומתן על הייצוג בוועדה לבחירת שופטים).

ומה לגבי בני גנץ? האינסטגרם של שר הביטחון לא מסגיר חיים פעילים במיוחד, בעיקר ישיבה באוטו או סביב שולחן מנהלים, אבל הרזומה העשיר שלו, וגם לא מעט צילומים מהשטח, מלמדים שהוא טיפוס של ריצה למרחקים ארוכים. ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully