וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגיל 15 שקלתי 180 קילוגרם והורדתי חצי ממשקלי. ככה עשיתי את זה"

4.8.2024 / 0:02

ניקולאס גארט שקל 180 קילוגרמים כשהיה רק בן 15. הוא עשה מהפך היסטרי כשהוריד 90 קילוגרמים ב-4 שנים ומשתף כעת איך הוא עשה את זה

ככה ירדתי 90 ק"ג ב-4 שנים/nicolasgarratt

ניקולאס גארט עשה את הבלתי יאמן כשהוריד לא פחות מ-90 קילוגרמים ממשקלו. כשהיה בן 15 הוא הגיע למשקל שיא של 180 קילוגרמים ומצא את עצמו מסתגר בבית מרוב הבושה. הוא סיפר ל-Today.com על ההשמנה הקיצונית ומאבקו במשקל.

התמכרותו לג'אנק פוד החלה כבר בגיל 5 ובבית הספר הוא סבל מבריונות קשה. הבריטי בן ה-19 סיפר: "הוקל לי כשהקורונה קרתה כי לא הייתי צריך לעזוב את הבית. היינו צריכים להיכנס לסגר והוקל לי שאני יכול פשוט להישאר בבית ולא לראות אנשים. הייתי יוצא רק בלילה כשהיה חשוך".

שהוא מנודה על ידי בני גילו, הוא סיפר שהרגיש כמו "פריק או מפלצת", לדבריו. הוא היה מסיח את דעתו על ידי אכילה מוגזמת ושתיית אלכוהול והגיע למשקל שבקושי איפשר לו להסתובב ברחוב. הוא סבל מחרדות וכשביקר אצל הרופא, נאמר לו שהוא בסיכון גבוה להתקף לב.

כך הוא היה נראה אז:

נחוש בדעתו להשתנות, גארט התנסה בצום קיצוני. עם זאת, ירידה במשקל מבלי להעלות מסת שריר לא הרגיעה את השנאה העצמית שלו: "הייתי מאוד לא מרוצה. חשבתי: 'עשיתי את כל זה לחינם. מה היה הטעם?'. ירדתי המון אבל מתחת לכל זה, נשארתי האדם המכוער שאני לא רוצה להיות". לאחר ששינה את גישתו לירידה במשקל, גארט הפסיק עם הצום הקיצוני, אימץ תפריט מאוזן ונרשם לחדר כושר בינואר 2023. הוא החל להרים משקולות והקפיד על הליכה יומית של שעה באוויר הפתוח או על ההליכון. עם הזמן הוא החל לפתח מסת שריר, המשיך להוריד במשקל בצורה מבוקרת וירד בסה"כ 90 קילוגרמים ממשקלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

וככה הוא נראה היום:

ככה גם אתם יכולים לרדת במשקל כמוהו

כעת רבים רואים בניקולאס גארט משפיען רשת בתחום הכושר: "אני רוצה לעזור לאנשים לעשות את מה שאני עשיתי", הוא אמר. ברוח הדברים, הוא שיתף 4 פעולות שנקט בהן כדי להגיע להישגים:

1. ספירת קלוריות
גארט טוען שהדרך הטובה ביותר להוריד במשקל היא לספור מה אתם אוכלים. הוא שאף ל-1,400 קלוריות ביום ולדבריו זה לחלוטין סיפק את הצרכים שלו. מחקר שפורסם בשנה שעברה ב-Journal of the American Heart Association מצא שספירת קלוריות יעילה יותר להורדת קילוגרמים לא רצויים מאשר צום לתקופות מסוימות. גארט הוסיף שהוספת ירקות לכל ארוחה סייעה לו להגיע לתחושת שובע, תוך כדי שמירה על גירעון קלורי.


עוד בנושא:
מטורף: אורית ירדה 35 קילו בעזרת אכילת אבטיח. כך היא נראית כיום

טכניקת הליכה שלוקחת 30 שניות יכולה לסייע לכם לרדת במשקל

2. אכילת פחמימות
גארט טוען שאין צורך להיפטר לחלוטין מפחמימות בתפריט היומי, כי למעשה מדובר בדלק ההכרחי לאימונים. הטיפ שלו מהדהד את עצתם של דיאטנים הטוענים כי אדם מתאמן צריך לצרוך פחמימות כדי לשמור על אנרגיה ולמקסם את יעילות האימון שלו.

3. שימוש באפליקציות
גארט טוען שאפליקציות המיועדות למעקב אחר תזונה וכושר סייעו לו להגיע ליעדי הבריאות שלו, כמו MyFitnessPal.

כל הסודות שלו להורדה מבוקרת במשקל:

4. פעילות גופנית
גארט מציין שפעילות גופנית מסייעת להגיע לגירעון הקלורי הנדרש, ומעודד אחרים ללכת לחדר הכושר גם כשאין מוטיבציה להתאמן. הוא ציין שדיאטה זה חשוב, אך אלה האימונים שסייעו לו לפתח מסת שריר ולהגיע להישגים.

הוא מקווה שמסע הכושר שלו יעניק השראה לאחרים לבצע שינויים בחייהם - וחשוב מכך, יעודד אנשים להמשיך גם כשקשה: "אתם הולכים להיכשל 100 פעמים בדרך, אבל זה לא יהיה מסע אמיתי בלי ליפול ולקום בחזרה. הנחישות היא מה שתעודד אתכם לקום בחזרה על הרגליים ולעשות את השינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully