וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רופאה ואלו חמשת אברי הגוף שאנשים (בעיקר גברים) מזניחים במקלחת"

14.1.2023 / 23:33

ד"ר ג'יין קאודל פרסמה סרטון שבו היא "חשפה" איזה איברים רובנו שוכחים לשטוף, ומאוד כדאי שנתחיל לעשות את זה: "גברים, זה נהיה מגעיל"

כמה פעמים בשבוע מומלץ להתקלח כדי לשמור על הבריאות?/מערכת "סיפור בדקה"

לדוקטור ג'יין קאודל יש 90 אלף עוקבים נאמנים בטיקטוק ומלבד היותה רופאה, היא נחשבת לאושיית רשת לא קטנה. לאחרונה היא העלתה סרטון ברשת החברתית שצבר כמעט 2 מיליון צפיות ובו היא "חשפה" את הרגלי ההיגיינה ה"לא טובים" של אנשים ואת חמשת האיברים בגוף שאנחנו לא שוטפים בזמן המקלחת.

היא החלה עם פנייה לגברים והפצירה בהם: "זה נכון, הרבה גברים לא שוטפים את הפופיק שלהם בכלל. זה נהיה מגעיל, בבקשה תשטפו את הפופיק שלכם". היא המשיכה לאיבר הבא שלדעתה מוזנח והוא האוזן. "אנשים לא מנקים את האוזניים. החלק העליון שלהן מוזנח וגם מאחורי התנוך", היא טענה, "צריך לנקות את האזורים האלו במיוחד. אם יש מהן ריח רע, סימן שלא שטפתם אותן לאחרונה".

אלו המקומות שאתם לא מנקים

הדבר הבא שאנשים שוכחים לנקות זה את הציפורניים באצבעות. "זה המקום שבו כל הלכלוך והזוהמה מצטברים ונלכדים", היא הסבירה, "אנחנו לא חושבים על זה בדרך כלל".

וזה ממש לא הכול. מסתבר, לטענתה, שחלק גדול מהאנשים לא שוטפים גם את הרגליים. "כן, אתם ממש צריכים לשטוף את הרגליים", היא אמרה, "אני לא מדברת על לתת למים עם הסבון לזרום על הרגליים. אני מדברת על כך שאתם צריכים לשטוף אותן בנפרד!".

היא לא היחידה שהזהירה מזה
חשפה הרגל מגונה שבעלה עושה במקלחת - והייתה בהלם

ואם תהיתם, אז שטיפה של הרגליים כוללת גם ניקיון בין האצבעות של כף הרגל. דבר שהרבה אנשים לא עושים לטענתה. "תנקו בין האצבעות של הרגליים", היא הפצירה, "אתם צריכים לוודא שלא תקבלו זיהום שם. תנקו שם במיוחד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מה המצב אצלכם?

עם יד על הלב - איזה איברים אתם לא מנקים מספיק?

האוזניים
הפופיק
הציפורניים
הרגליים
בין אצבעות הרגל
אני מנקה הכל!
7918 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully