וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה הרגל מגונה שבעלה עושה במקלחת - והייתה בהלם

עודכן לאחרונה: 5.1.2023 / 0:04

אישה שיתפה את הגולשים בוויכוח שהיה לה עם בעלה, שטען שהוא לא מסבן את הרגליים (וגם לא את כפות הרגליים) כשהוא מתקלח - ויש לו הסבר הגיוני. היא היתה בהלם מזה, אבל העוקבים שלה הרבה פחות

אישה שוטפת את הרגליים - בכיור/@eswarigarg

שאלה: האם אתם שוטפים ומסבנים היטב גם את הרגליים, כולל כפות הרגליים, כשאתם מתקלחים? אישה יצרה ויכוח סוער ברשת אחרי שהעלתה פוסט שבו היא חשפה שגילתה שבעלה לא שוטף את כל חלקי הגוף שלו עם סבון וסיפרה עד כמה היא נגעלת מזה. אחרי ששיתפה את עוקביה בסוגייה הזו, היא זכתה למאות תגובות אבל לא קיבלה תשובה מוחצת והדעות היו מאוד חלוקות.

בכיתוב של הפוסט שלה היא שאלה: "אני צריכה להיות בהלם מכך שבעלי לא שוטף את הרגליים שלו עם סבון?". היא גם הסבירה כיצד הנושא הזה עלה: "הייתי חייבת להיכנס לשירותים בזמן שבעלי התקלח הבוקר והבחנתי בזה שהוא לא שוטף את הרגליים וכפות הרגליים. שאלתי אותו על זה והוא אמר שהוא אף פעם לא עושה את זה. הוא פשוט נותן למים והסבון לזרום עליהן וזה שוטף אותן לבד".

גם לרופאים יש עמדה בנושא

עוד בעיות במקלחת
האם זה בריא וחסכוני לצחצח שיניים במקלחת -או שזה בכלל מסוכן?
מנהג המקלחת ה'מחריד' של בני הזוג גרם לויכוח זועם ברשת

"האם אני לא הגיונית"? היא שאלה את עוקביה אחרי שחשפה שהיא שוטפת כל איבר בגוף שלה. אלא שהשאלה הפשוטה שלה יצרה ויכוח גדול בין הגולשים ברשת כשאחת מהן כתבה: "אני מסכימה שהסבון בכל מקרה יורד לרגליים. אני שוטפת את הרגליים שלי, מיוחד בין האצבעות של כפות הרגליים".

"כפות רגליים כן, רגליים לא", כתבה מגיבה נוספת. "אם אחרי שאני מתקלחת כפות הרגליים נקיות ואין לכלוך נסתר, אז הן נקיות - בשביל מה לסבן גם אותן?", הסכים מגיב נוסף. "יש לו ריח לא נעים מהרגליים? אם לא, תניחי לו". כתבה מגיבה נוספת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מה אתכם?

האם אתם שוטפים ומסבנים את הרגליים במקלחת?

ברור
לא. אין צורך
21193 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully