וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהונות מסוכנות: האם הפדיקור מסכן את הבריאות?

22.3.2018 / 13:53

פטריות, זיהומים ויבלות ויראליות - רגע לפני שמזג האוויר האביבי שולח אתכם לעשות טיפול עשרת אלפים לכפות הרגליים ולציפורני הבהונות, כדאי שתדעו איך להימנע מתאונת פדיקור לא נעימה

רגליים שזופות וצבועות בלק על רקע מזרון ים ובריכת שחייה. ShutterStock
הכינו בהונותיכם לקיץ. כפות רגליים מטופחות/ShutterStock

השינוי המבורך במזג האוויר מבשר את בואן של הנעליים הפתוחות ושולח רבות (ורבים) מאיתנו אל סלוני הציפורניים, להכין את הבהונות שלנו לקיץ אחרי חודשים ארוכים בתוך גרביים ונעליים סגורות. טיפולי פדיקור הם גם סוג של פינוק - שעה של מנוחה, שקט וטיפוח. אבל כל מי שעבר טיפול פדיקור יודע שזה לא תמיד עניין נטול כאבים.

פציעות קלות כמו חתכים, פצעים או סדקים בעור, הן עניין שבשגרה בפדיקור. לכן, כדאי שגם בטיחות והיגיינה יהיו חלק מהשיקולים שלכם בבחירת הסלון שבו אתם מקבלים את הטיפול.

עוד בנושא:
איכס: מה חי לנו מתחת לציפורניים?
למה ציפורני הרגליים הופכות להיות צהובות?
כוססים ציפורניים? כך אתם הורסים לעצמכם את הבריאות

שלוש נשים בספא. ShutterStock
כדאי שגם בטיחות והיגיינה יהיו חלק מהשיקולים שלכם בבחירת סלון ציפורניים/ShutterStock

"יש לא מעט זיהומים אפשריים שמסתתרים בתוך אמבט הרגליים של הפדיקור כמו חיידקים, פטריות ויבלות ויראליות", אמרה ד"ר מישל גרין, רופאת עור מניו יורק, בראיון לאתר האפינגטון פוסט. לדבריה, במקרים כאלה יש לפנות לרופא עור משום שייתכן ויהיה צורך לנקז את הזיהום או לרשום טיפול אנטיביוטי דרך הפה.

גם מנתוני המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן ניתן ללמוד על מקרים שבהם טיפולי פדיקור הותירו אנשים עם זיהומים או פגיעות שהשאירו בגופם צלקות לתמיד. תודו שזה מבאס. כדי להפחית את הסיכון שלכם להצטרף לסטטיסטיקה הלא נעימה הזאת, הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי להמנע מהשלכות לא נעימות של טיפוח כפות הרגליים:

עוד באותו נושא

האנטומיה של דור: למה יש לנו ציפורניים?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully