וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצרים חדשים ומסקרנים לחורף מאוזן ומטופח יותר

עודכן לאחרונה: 22.12.2021 / 17:16

מהאף המגורה, דרך השפתיים היבשות ועד לאזורים האינטימיים - הנה כמה מוצרים שיעזרו לשמור על שגרה בריאה גם כשאתם מעבירים את רוב הזמן מתחת לפוך. סקירה בריאה לעונה הקרה

בחורף, יש מי שבוחרים לאכול יותר מרקים ויש מי שנוטלים תוספים כדי להפחית את הסיכון לחלות - אבל מה לגבי אתגרים אחרים שכולנו מתמודדים איתם בתקופה הזאת ולא מדברים עליהם מספיק? הנה כמה מוצרים שיעזרו לשמור על גוף קצת יותר בריא ומטופח בימים הסוערים האלו, ועוד כמה כאלו שאין להם שום קשר לעונה, אבל בהחלט כדאי להוסיף לעגלה:

לשפתיים שקצת פחות שורפות בקור

למרבה האירוניה, ככל שיותר רטוב וקר בחוץ - כך השפתיים יותר יבשות ושורפות. הנה כמה דרכים להתגבר על הבעיה הנפוצה:

שפתון כדורי בחמישה טעמים מבית LABIOS - אם אתם מאלו ששפתון רגיל ובסיסי כבר לא מספק אותם - החברה הזאת מציעה שפתון בחמישה טעמים - ממסטיק ודובדבן, דרך וניל ונענע ועד לאבטיח. אלו מוצרים שלא נוסו על בעלי חיים, נבדקו דרמטולוגית ונמצאו כמתאימים גם לבעלי עור רגיש.

מחיר: 24.90 שקלים

מוצרי ההגנה על השפתיים מבית בליסטקס - המותג המוכר מרענן את סדרת המוצרים שלו עם בליסטקס Lip Infusions Hydration המשלב חומצה היאלרונית, בליסטקס Lip Infusions Nourish המכיל סרמידים משקמים, בליסטקס ליפ סרום שמכיל שמן זית ושמן אבוקדו וגם משחה טיפולית עם מסנן קרינה למקרים מאתגרים במיוחד.

מחיר: 19.90 עד 29.90

שפתון כדורי בחמישה טעמים מבית LABIOS. אפרת אשל,
כל כך הרבה אפשרויות. שפתון לחות מבית LABIOS/אפרת אשל

שפתונים טבעיים מבית נטורליפ - זהו עוד מותג מוכר אשר מציע שפתונים בטעמי פירות משתנים. בחברה מבטיחים שמדובר בשפתונים היפו-אלרגניים, עם רכיבים ממקור טבעי בלבד. ואם זה חשוב לכם - כל הרכיבים גם כשרים. גם כאן מבטיחים לנו שהתכשירים לא נוסו על בעלי חיים - וכי הם אינם מכילים פטרוכימיקלים או חומרים משמרים.

מחיר: 10 שקלים

עוד בוואלה!

קר לכם? נסו את הדרכים הטבעיות הללו לשמירה על חום גוף

לכתבה המלאה

לאף פחות מגורה בימי הצינון

טישו מעושר של קלינקס - התרומה של טישו לאף שלכם לא חייבת להסתכם רק בספיגת ההפרשות המעיקות. בקלינקס מציעים לדוגמה גם ממחטות טישו בניחוח אקליפטוס מנטול, שאמורות לסייע באופן אקטיבי להקל על הגודש באף. אלו ממחטות נייר שמגיעות באריזת קרטון ללא פלסטיק שניתנת למחזור. הן גם מורכבות משלוש שכבות כדי להבטיח מגע נעים יותר על האף הפגוע שלכם.

לעור בריא יותר מתחת לכל השכבות

החורף והמסיכות הם תירוצים מושלמים להתכסות ולהסתיר, אבל גם הם, אנחנו מקווים, יחלפו מתישהו. הנה כמה מוצרים שיעזרו להכין את העור לימים יפים יותר:

ג'ל אלוורה טהור מבית Forever Living - אין הרבה מוצרים שמבוססים רק על אלוורה, אך בחברה האמריקאית מסבירים שהצליחו לפתח קרם רב שימושי בפטנט ייחודי, ששומר על החומרים הפעילים שבצמח ומשלב גם פרופוליס אורגני, חומר אנטיביוטי טבעי המופק על ידי דבורים וידוע ביעילותו בשיכוך דלקות. הג'ל אלו-פרופוליס עשוי לסייע לטפל ביעילות בפצעים, חתכים או גירויים בעור הפנים והגוף.

מחיר: 109 שקלים

אלו-פרופוליס. יח"צ,
העור סדוק וכואב? נסו את השילוב בין אלוורה לפרופוליס. אלו-פרופוליס/יח"צ

ערכה לטיפול בצלוליט מבית ליראק פריז - בחברה מבטיחים כי המוצר החדש שלהם, "בודי סלים", מסייע להיאבק בצלוליט באמצעות אפקט מקרר, שגם משקם את העור באופן מידי. הם מתגאים בתוצאות מוכחות קלינית ובשבחים הרבים שקיבל המוצר באירופה. כעת הערכה מגיעה לישראל עם הבטחה לתוצאות נראות לעין כבר לאחר 14 ימים ותוצאות סופיות לאחר כחודש.

מחיר: 299 שקלים

תמיסה לטיפול בפצעונים מבית ליראק פריז - המותג הצרפתי נכנס לרשימה הזאת עם עוד מוצר מעניין - תמיסה לטיפול נקודתי בכל סוגי הפצעונים, באקנה ובפגמי עור. התמיסה היא חלק מסדרת סבולוג'י, אשר נועדה לנקות את הנקבוביות ולעודד יצירת תאי עור חדשים, בלי לייבש את העור או לצרוב אותו. המוצר מתאים גם לנשים בהיריון.

מחיר: 119 שקלים

טיפול אנטי-אייג'ינג חדש מבית רונית רפאל - הטיפולים המשולבים של רונית רפאל כוללים כמה טכניקות שמייצרות ביחד השפעה משמעותית על העור. כעת משיקים שם טיפול חדש בשם ACTIVE GLOW שנועד לספק מראה עור מורם ובהיר, עם השפעה ארוכת טווח. הטיפול מורכב מארבעה שלבים וכולל חומרים מעניינים כמו תמציות קוויאר, לציטין, אומגה 3 ורטינול.

מחיר טיפול בסדרה החל מ 1490 שקלים.

לשיער שאולי יסבול קצת פחות מהשלכת

טיפול לשיער של קמילוטרקט - נשירת שיער אצל גברים היא תופעה שמדברים עליה לא מעט, אך גם נשים יכולות לסבול מהתקרחות, כתוצאה ממגוון סיבות ובשכיחות שהולכת וגדלה עם הגיל. כדי לסייע לשפר את המצב, חברת "הרבה דרם" השיקה את קמילוטרקט, סדרת מוצרים עם מגוון תמציות צמחים פעילות לחיזוק השיער ולהמרצת זרימת הדם בעור הקרקפת. אלו מוצרים שמסייעים לטפל בשיער דליל ומכילים תמצית קמילוטרקט מפרחי מרווה רפואית וקמומיל. רכיבים אלו ידועים כאנטי דלקתיים והם עשירים בנוגדי חמצון.

מחיר: 49.90 עד 149.90 שקלים

טיפול לשיער של קמילוטרקט. הרבה דרים,
לחיזוק השיער. קמילוטרקט/הרבה דרים

ועוד כמה מוצרים שכדאי להכיר לא רק בעונה הקרה

חטיפי אנרגיה טבעוניים על בסיס תמרים - Free מציע סדרת חטיפי אנרגיה המכילים תמר מג'הול איכותי, לצד רכיבים טבעיים בלבד וללא תוספת סוכר. החטיפים מיוצרים בתהליך הכולל קליית אגוזים ובישול לשמירה על טעם מודגש וייחודי.

מחיר: 14.90 עד 19.90 שקלים

אקדח עיסוי נייד לספורטאים - Theragun, חברה גדולה ומוכרת למכשירי עיסוי, מציעה כעת מכשיר נייד שמאפשר לכל אחד ליהנות מטיפול רקמות עמוק, מהיר ויעיל, במהירות של 40 פעימות בשנייה. המכשירים, שנמכרים ברשת אנרג'ים, מכילים משקל מאזן ובנויים בצורה שמאפשרת אחיזה נוחה גם למי שלא זכו בבן או בת זוג לחורף שיתנו יד למשימה.

מחיר: 1,090 שקלים

קפסולות לעיסה להורדת חום ושיכוך כאבים בילדים - בנורופן משיקים פורמט חדשני לתרופות המוכרות לילדים - קפסולות לעיסה בטעם תפוז, שהילדים יוכלו לקחת ללא צורך במים. התרופה מתאימה להורדת חום ושיכוך כאבים קלים עד בינוניים - ובחברה מאמינים כי המעבר מסירופ לקפסולה ללעיסה מגביר את רמת ההיענות לטיפול בקרב ילדים.

מחיר: 19.90 שקלים

מוצרים טבעיים להיגיינה נשית של אורגניק. דנה פרידלנדר,
המלצת המערכת. מוצרים טבעיים להיגיינה נשית/דנה פרידלנדר

סכיני גילוח לנשים (ולגברים) במחירים שפויים - כן, זו לא בדיוק העונה שבה יש הסתערות על סכיני גילוח, אבל זהו מוצר שתמיד יהיה נדרש והמחיר שלו, נגיד בזהירות, לא תמיד מתיישר עם תדירות הקנייה. אז בחברת דורקו הקוריאנית מבטיחים לספק סכיני גילוח זולים בלפחות 30 אחוזים מהמתחרים המובילים - עכשיו גם לנשים. גם הסכין שהחברה כבר משווקת לגברים בישראל זוכה עכשיו לחידוש עם ידית חדשה לשליטה קלה.

מחיר: 29 שקלים

מוצרים טבעיים להיגיינה נשית - אורגניק הוא מותג בינלאומי שמציע סדרת מוצרי היגיינה נשית מ-100 אחוזים של כותנה אורגנית טהורה. בסדרה תוכלו למצוא מגני תחתון, תחבושות ספיגה, תחבושות עם כנפיים, טמפונים, פדיות קוסמטיות וצמרונים לאזניים. כל אלו, מבטיחים שם, נקיים מכימיקלים מזיקים, בעלי כושר ספיגה גבוה ויעילים במניעת גירויים. בחברה אף מספרים על מחקר שביצעו, שבו נמצא כי המוצרים יכולים לסייע לתמוך בטיפול התרופתי בדלקות וזיהומים באזורים האינטימיים, שנגרמים מאלרגיה.

מחיר: 12.90 עד 28.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully