בטן שטוחה בלי להזיע? האישה הזאת מצאה את השיטה

    בטן שטוחה? כולם רוצים אחת. כפיפות בטן? כולם שונאים אותן. אז איך יוצאים מהמלכוד הזה? אישה אחת טוענת שהיא מצאה שיטה שממש עובדת, והיא מוכנה לחלוק אותה עם שאר האנושות

    מערכת וואלה! בריאות
    איך אנחנו אוהבות. בטן שטוחה (צילום: ShutterStock)

    טרייסי אן רומן היא מורה למחול והיא מצאה שיטה שלטענתה מחזקת את שרירי הבטן וגורמת להם לעבוד, אבל לא כוללת כפיפות בטן או כל מאמץ אחר שיגרום לכם להגיר זיעה. למעשה, היא מבטיחה בטן שטוחה מבלי שתצטרכו אפילו לקום מהכיסא. סקרנים? ככה זה עובד:

    רומן הציגה את השיטה שלה בטיקטוק, שם יש לה יותר ממאה אלף עוקבים, והדגימה בדיוק מה צריך לעשות. בתחילת הסרטון היא מתיישבת על כיסא כשגבה זקוף, מותחת את שתי הזרועות שלה כלפי מעלה ומחזיקה את התנוחה הזאת במשך 1-2 דקות.

    עוד בוואלה!

    מיליונים צפו בטריק הפשוט להשגת בטן שטוחה אחרי הלידה. האם הוא עובד?

    לכתבה המלאה

    השלב השני של התרגיל כולל 20 חזרות של הרמות ברכיים איטיות - כדי לסחוט עוד יותר את שרירי הליבה העמוקים. בזמן שהיא מדגימה את התרגיל נשמעת קריינות שמסבירה: "אני הולכת ללמד אתכם כיצד להשיג בטן רזה וחטובה מבלי לעשות כפיפות בטן או ללכת למכון הכושר".

    "אנחנו הולכות לעבוד על השריר הרחב-בטני. זה שריר ליבה שנמצא עמוק בתוך הבטן ותומך באגן ובאיברים הפנימיים. זה יעזור גם במניעה של כאבי גב תחתון. שבו בכיסא וישרו את הזרועות כלפי מעלה. החזיקו בתנוחה במשך 2 דקות - אתן תתחילו להרגיש את השרירים עובדים. כשתוסיפו את הרמת הברכיים, שרירי הליבה ימשיכו לעבוד".

    תתחילו בתנוחה סטטית למשך 2 דקות ותרגישו את השרירים מתחילים לעבוד. טרייסי אן רומן מדגימה (צילום: צילום מסך, TikTok)
    שלב 2 - הוסיפו 20 חזרות של הרמות ברכיים איטיות (צילום: צילום מסך, TikTok)

    בשלב השלישי והאחרון של התרגיל, רומן מתקדמת לקצה הכיסא ונעה קדימה ואחורה: "כעת, שבו בקצה הכיסא, ידיים עדיין ישרות למעלה. הקפידו לשמור על גב ישר וזרועות ישרות. הטו את הגוף קדימה ואחורה בתנועת ציר, כווצו את שרירי הבטן וחזרו לאחור. נקודת הציר צריכה להיות הירכיים. בכל פעם שאתן נעות קדימה - סחטו את שרירי הבטן. חזרו על כך 20 פעמים".

    שלב 3 ואחרון - הטיית הגוף לפנים ולאחור. שיטה להשגת בטן שטוחה בלי להזיע (צילום: צילום מסך, TikTok)

    לסיום, ממליצה רומן לבצע את הסט הזה מדי יום. "תעשו את זה באופן יומיומי והבטן שלכן תאהב אתכן", היא אומרת בסרטון.

    כמה מהעוקבות של טרייסי אן רומן ניסו את התרגיל והעידו כי הוא באמת עובד. אחת מהן כתבה: "התחלתי לפני שבוע וכבר ירדתי 4 ס"מ בהיקף האגן שלי. זה עובד, אבל דורש מסירות". אחרת הוסיפה: "כן, זה נכון. ניסיתי את התרגיל הזה בעבר והוא באמת עובד. האמינו לי!". גולשת כתבה: "תודה ששיתפת את זה. התרגיל הזה הרבה יותר פשוט לביצוע עבור אנשים עם בעיות גב".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully