וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטן שטוחה בלי להזיע? האישה הזאת מצאה את השיטה

בטן שטוחה? כולם רוצים אחת. כפיפות בטן? כולם שונאים אותן. אז איך יוצאים מהמלכוד הזה? אישה אחת טוענת שהיא מצאה שיטה שממש עובדת, והיא מוכנה לחלוק אותה עם שאר האנושות

בטן שטוחה. ShutterStock
איך אנחנו אוהבות. בטן שטוחה/ShutterStock

טרייסי אן רומן היא מורה למחול והיא מצאה שיטה שלטענתה מחזקת את שרירי הבטן וגורמת להם לעבוד, אבל לא כוללת כפיפות בטן או כל מאמץ אחר שיגרום לכם להגיר זיעה. למעשה, היא מבטיחה בטן שטוחה מבלי שתצטרכו אפילו לקום מהכיסא. סקרנים? ככה זה עובד:

רומן הציגה את השיטה שלה בטיקטוק, שם יש לה יותר ממאה אלף עוקבים, והדגימה בדיוק מה צריך לעשות. בתחילת הסרטון היא מתיישבת על כיסא כשגבה זקוף, מותחת את שתי הזרועות שלה כלפי מעלה ומחזיקה את התנוחה הזאת במשך 1-2 דקות.

השלב השני של התרגיל כולל 20 חזרות של הרמות ברכיים איטיות - כדי לסחוט עוד יותר את שרירי הליבה העמוקים. בזמן שהיא מדגימה את התרגיל נשמעת קריינות שמסבירה: "אני הולכת ללמד אתכם כיצד להשיג בטן רזה וחטובה מבלי לעשות כפיפות בטן או ללכת למכון הכושר".

"אנחנו הולכות לעבוד על השריר הרחב-בטני. זה שריר ליבה שנמצא עמוק בתוך הבטן ותומך באגן ובאיברים הפנימיים. זה יעזור גם במניעה של כאבי גב תחתון. שבו בכיסא וישרו את הזרועות כלפי מעלה. החזיקו בתנוחה במשך 2 דקות - אתן תתחילו להרגיש את השרירים עובדים. כשתוסיפו את הרמת הברכיים, שרירי הליבה ימשיכו לעבוד".

עוד בוואלה!

מיליונים צפו בטריק הפשוט להשגת בטן שטוחה אחרי הלידה. האם הוא עובד?

לכתבה המלאה
השיטה של טרייסי אן רומן לבטן שטוחה בלי להזיע. TikTok, צילום מסך
תתחילו בתנוחה סטטית למשך 2 דקות ותרגישו את השרירים מתחילים לעבוד. טרייסי אן רומן מדגימה/צילום מסך, TikTok
השיטה של טרייסי אן רומן לבטן שטוחה בלי להזיע. TikTok, צילום מסך
שלב 2 - הוסיפו 20 חזרות של הרמות ברכיים איטיות/צילום מסך, TikTok

בשלב השלישי והאחרון של התרגיל, רומן מתקדמת לקצה הכיסא ונעה קדימה ואחורה: "כעת, שבו בקצה הכיסא, ידיים עדיין ישרות למעלה. הקפידו לשמור על גב ישר וזרועות ישרות. הטו את הגוף קדימה ואחורה בתנועת ציר, כווצו את שרירי הבטן וחזרו לאחור. נקודת הציר צריכה להיות הירכיים. בכל פעם שאתן נעות קדימה - סחטו את שרירי הבטן. חזרו על כך 20 פעמים".

השיטה של טרייסי אן רומן לבטן שטוחה בלי להזיע. TikTok, צילום מסך
שלב 3 ואחרון - הטיית הגוף לפנים ולאחור. שיטה להשגת בטן שטוחה בלי להזיע/צילום מסך, TikTok

לסיום, ממליצה רומן לבצע את הסט הזה מדי יום. "תעשו את זה באופן יומיומי והבטן שלכן תאהב אתכן", היא אומרת בסרטון.

כמה מהעוקבות של טרייסי אן רומן ניסו את התרגיל והעידו כי הוא באמת עובד. אחת מהן כתבה: "התחלתי לפני שבוע וכבר ירדתי 4 ס"מ בהיקף האגן שלי. זה עובד, אבל דורש מסירות". אחרת הוסיפה: "כן, זה נכון. ניסיתי את התרגיל הזה בעבר והוא באמת עובד. האמינו לי!". גולשת כתבה: "תודה ששיתפת את זה. התרגיל הזה הרבה יותר פשוט לביצוע עבור אנשים עם בעיות גב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully