וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונים צפו בטריק הפשוט להשגת בטן שטוחה אחרי הלידה. האם הוא עובד?

15.2.2021 / 0:01

אימא פעילה במיוחד בטיקטוק אותגרה על ידי אחד המשתמשים להכניס קרטון למכנסיים שלה כדי להפוך את הבטן שלה לשטוחה, והתוצאה הדהימה את הרשת: "אני מבזבז את הכסף שלי על מנוי לחדר כושר"

אימא מציגה - שיטה גאונית להשגת בטן שטוחה בג'ינס/@caassssiieee

במהלך השנה האחרונה עם סגירת חדרי הכושר, התרופפות המשמעת שלנו, והסגרים בבתים, כמעט כולנו עלינו מידה, שתיים או יותר בג'ינס. אז אם אתם או אתן עדיין רוצים להציג בטן שטוחה עם אפס מאמץ, אתם יכולים להסתכל על מה שהאימא הזאת מציעה. הטיפ שלה מכוון במיוחד לאימהות שמתמודדות עם הלחץ שמופעל על נשים אחרי לידה לחזור למבנה הגוף שלהן לפני ההיריון - ובעיקר להיכנס חזרה לג'ינס שלבשו לפני. אנחנו מאוד ממליצים לנצל את תקופת ההיריון והלידה כדי ללמוד לקבל את זה שברגע שיש לך תינוק, הגוף שלך משתנה ויש לכבד את כל מה שהוא עשה ועבר, אבל אם אתן לא בכיוון - נסו את הטריק של קייסי.

בשבוע שעבר משתמשת הטיקטוק קייסי התלוננה שהיא אוהבת ללבוש מכנסים עם גזרה גבוהה, אבל לא יכולה בגלל השומן שהצטבר אצלה בבטן התחתונה מאז הלידה. היא אותגרה על ידי אחד מ-23 אלף העוקבים שלה להכניס חתיכת קרטון לקידמת הג'ינס שלה. היא כתבה: "ראיתי ביוטיוב איזו בחורה שדחפה חתיכת קרטון ושמה את זה על הבטן שלה כאילו לא היה שם שום דבר. וזה עבד!". קייסי לא חששה מהאתגר, חתכה בעצמה חתיכת קרטון ושמה את זה על הבטן שלה. אחרי שסגרה את הג'ינס, היא הייתה המומה מהצורה המושלמת שהקרטון יצר.

הבעיה

@caassssiieee

i love high waisted pants but I have a mom fuba checkkkkkkkk ##mombod ##tellmeyouramomwithoutsayingyouramom

♬ original sound - Samantha Clement

והפיתרון

@caassssiieee

Reply to @joelene005 Ladies wait a minute... I think we got something... ##mombod ##cardboardchallenge ##fy

♬ oops! - Yung Gravy

קייסי כתבה עם פרסום הסירטון: "בנות, חכו רגע, אני חושבת שעלינו על משהו". הסירטון שלה הגיע ליותר מ-7 מיליון צפיות והעיף למשתמשים בטיקטוק את הראש. אחד העוקבים צחק שהוא הולך לבזבז את כל הכסף שהוא שם על מנוי בחדר הכושר על קרטונים מעכשיו, ואחר הוסיף: "זה גאוני". שלישי כתב: "אם אני אלמד דבר אחד מהטיקטוק, זה את זה, וזה יהיה שווה את זה". אחרון הוסיף: "סלחו לי בזמן שאני חותך את כל הקרטונים שלי".

לעומתם היו אחרים שהרבה פחות התלהבו וטענו שזו עוד דרך לגרום לאנשים (ובעיקר לנשים) להתבייש בגוף שלהם - אבל השאלה שהכי העסיקה את הצופים היא האם בכלל אפשר לשבת ככה? קייסי בדקה וחזרה עם ציון 1 מתוך 10 על חווית הישיבה עם קרטון במכנסיים.

אבל - האם אפשר לשבת ככה?

@caassssiieee

Reply to @avermija sitting level comfort 1/10 do not recommend.. ??

♬ original sound - Doctor Brixx

עוד טריק שלה שמשלב מכנסיים וקרטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully