וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא בווידוי שמעורר סערה ברשת: "הילדים שלי חארות"

6.12.2020 / 0:01

לאם לשלושה ממלבורן נמאס להסתיר את דעותיה הכנות על ילדיה והיא חשפה אותן בפוסט חשוף במיוחד על גידול ילדים. היא מבקשת שלא תשפטו אותה או הורים אחרים שמרגישים כך ומקווה לשכנע אחרים לדבר בחופשיות על הקושי שבלהיות הורה

לורה מזה והילדים שלה באינסטגרם שלה/itslauramazza

אימא לעולם לא תגיד משהו רע על הילדים שלה, אלא אם כן היא אנושית. ואין יותר אנושית מאשר לורה מזה, אם ל-3 ממלבורן, שחשפה בפוסט יוצא דופן עד כמה היא לא סובלת את הילדים שלה לפעמים, ואת העובדה כי הדבר היחיד שקשה יותר מלהיות הורה זה להעמיד פנים שזה לא קשה. הפוסט שלה עשוי לזעזע אתכם בהתחלה, אך אם תגיעו עד סופו - יש סיכוי טוב שדעתכם תשתנה.

לורה בת ה-33 נוהגת לשתף באינסטגרם את חוויותיה כאימא לשלושה ילדים, לוקה (6), סופיה (4) וג'יימס (2). בפוסט קורע לב היא החליטה לומר את דעתה הכנה על הילדים שלה בתקווה לשכנע הורים שלא לחשוש לחשוף רגשות דומים. בפוסט היא מודה שהיא לא תמיד אוהבת את הילדים שלה, שלא תמיד יש לה כוח להכין להם ארוחת ערב ושהמחשבה לקרוא לילדים שלה סיפור לפני שינה גורמת לה לרצות לעקור לעצמה את העיניים.

לדבריה, המחשבות האלו לא הופכות אותה לאימא רעה, אלא להפך - חשיפתן מסייעת לה להתמודד טוב יותר עם הקשיים שבגידול ילדים. לצד תמונה של ילדיה, היא כתבה: "אני רק רוצה שתדעו שאם אתם חברים שלי, אתם יכול להגיד 'הילדים שלי היו חארות היום' מבלי שאשפוט אתכם. אתם צריכים להרגיש חופשי להיות מסוגלים לומר 'אני רוצה לברוח היום' מבלי לחשוש מההשלכות".

הפוסט המלא:

זה מה שהיא כתבה

I just want you to know that if you are my friend, you can say "my kids were assholes today" without one look of judgement from me.
You should feel free to be able to say "I want to run away today." Without any pearl clutching.

I know I complain a lot about parenting, and that is because raising children the hardest most physically and emotionally impossible thing I've ever done. Every day is a new uncharted water.
I broke up fights today, got frustrated today, raised my voice today, cried, consoled crying, felt guilty, felt happy, felt loved, gave love. All in less than 24 hours.

It's hard. It's hard for all of us.
We wonder if we are fucking it up all the time.
So why not just be honest about it?
Why not have the freedom to say "I just cannot be fucked with dinner tonight" and the thought of reading with my kids makes me want to gouge my eyes out.

I want you to know that with me, you can say that and I'll never think you don't love your kids or you're unappreciative.

Screw all the perfectionist attitudes, and the "oh my children are blessings 24/7" grateful optimism. It doesn't mean we don't love our children, it doesn't mean we aren't grateful - but we are allowed to vent. Because you know what's even harder than raising children?

Pretending it's not hard.

עוד בוואלה!

אימא דורשת פיצוי מהבייביסיטר שנתנה לילדים לאכול נאגטס

לכתבה המלאה

הורים, בעקבות הפוסט אתם

מזועזעים
מזדהים
1511 משתתפים

היא הסבירה: "אני יודעת שאני מתלוננת הרבה על הורות וזה בגלל שגידול ילדים זה הדבר הכי קשה, בלתי אפשרי פיזית ורגשית, שעשיתי בחיי. כל יום הוא טבילה חדשה במים לא מוכרים. עצרתי קרבות היום, חוויתי תסכול היום, הרמתי את הקול היום, בכיתי, הרגעתי בכי, הרגשתי אשמה, הרגשתי מאושרת, הרגשתי אהובה, נתתי אהבה. הכל בפחות מ- 24 שעות. זה קשה. קשה לכולנו. אנחנו תוהים אם אנחנו נכשלים בזה כל הזמן, אז למה לא פשוט להיות כנים בקשר לזה?"

על אף שהמילים שלה קשות לעיכול, הורים רבים ודאי יחושו הזדהות - גם אם יתקשו להודות בכך. לורה תוהה: "מדוע שלא יהיה לי החופש לומר 'אני פשוט לא יכולה להכין ארוחת ערב היום' והמחשבה של להקריא לילדים שלי ספר לפני השינה גורמת לי לרצות לעקור לעצמי את העיניים. אני רוצה שתדעו שאיתי אתם יכול להגיד את זה, ולעולם לא אחשוב שאתם לא אוהבים את הילדים שלכם או שאתם לא מעריכים את מצבכם. שילכו לעזאזל כל הגישות הפרפקציוניסטיות וכל הכרת התודה הזו ש"הו ילדי הם ברכה, 24/7". זה לא אומר שאנחנו לא אוהבים את ילדינו, זה לא אומר שאנחנו לא אסירי תודה - אבל מותר לנו לפרוק".

הפוסט שלה צבר אלפי תגובות מאימהות שחשו הזדהות ושיבחו אותה על כנותה. אחת כתבה: "זה בדיוק מה שאני חושבת. נחמד לדעת שאני לא לבד בזה". אחרת כתבה: "הפוסט הטוב ביותר שראיתי". שלישית הגיבה: "אני מרגישה ככה ב-100%. יש לי שתי ילדות מתבגרות ורוב הזמן אני מנסה לשכנע את עצמי שאלכוהול הוא ויטמין!". עוד אם מנוסה כתבה: "זו הורות אמיתית. איש מלבד אימא לא יודע באמת כמה קשה. אני מרגישה שאנחנו מאבדות את הזהות שלנו לפעמים". אם נוספת סיכמה: "אני אוהבת את מה שכתבת. זה חשוב להיות כנים בנושא. הלוואי שאחרים ידעו לאמץ את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully