וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא דורשת פיצוי מהבייביסיטר שנתנה לילדים לאכול נאגטס

23.11.2020 / 0:00

תקרית מוזרה עלולה להגיע לבית המשפט: אם שלא סיפרה לשמרטפית שהילדים שלה צמחונים דורשת כעת פיצוי של 300 דולר על כל ילד שאכל בשר. ברשת כבר צוחקים על האימא ודורשים שתשלם את הכסף שהיא חייבת לבייביסיטר

האתגר הסודי: האיש שהפך לצמחוני מבלי לדעת/מערכת "סיפור בדקה"

בייביסיטר סירבה לשלם לאימא "כספי פיצוי על עוגמה נפשית" אחרי שהאכילה את ילדיה בנגיסי עוף (צ'יקן נאגטס), מבלי לדעת שהם צמחוניים.

הבייביסיטר בת ה-19 סיפרה כי היא עובדת כשמטרפית כבר שנתיים ולאחרונה התבקשה על ידי משפחה לשמור על בנם בן ה-9 ובתם בת ה-7. היא סיפרה שהשניים התנהגו למופת, אז היא החליטה להזמין להם ארוחת ילדים של מקדונלדס עם צ'יקן נאגטס כפרס על ההתנהגות הטובה, וכל זאת לפי בקשתם. שני הילדים וכן הוריהם לא סיפרו לה שהם כולם צמחוניים, מה שגרר התקף זעם כשהאימא חזרה הביתה וראתה את הילדים אוכלים עוף.

ילד אוכל צ'יקן נאגטס. ShutterStock
הכל בגלל צ'יקן נאגטס/ShutterStock

"האימא חזרה הביתה מוקדם וראתה את הילדים אוכלים צ'יקן נאגטס", כתבה השמרטפית ב-Reddit, "היא ממש קרעה את הנאגטס מהידיים שלהם והחלה לצעוק שאני בן אדם נורא שאפשרתי להם לאכול גוויות וצעקה על ילדיה שאכלו את הבשר. היא העיפה אותי מהבית מבלי לשלם לי ולאחר מכן שלחה לי הודעה שאני חייבת לה 300 דולר על כל ילד על הפגיעה הנפשית שגרמתי להם, אחרת היא תיקח אותי לבית המשפט. סירבתי לשלם ואמרתי לה שאם היא הייתה אומרת לי שהם צמחונים הייתי מכבדת את ההחלטה של המשפחה, אבל מאחר והיא לא סיפרה לי, זו לא אשמתי. היא אמרה בתגובה שאסור לי להניח שכולם אוכלים בשר".

הבייביסיטר אמרה שהאיום לקחת אותה לבית המשפט לא הפחיד אותה מאחר שאביה ואחיה הם עורכי דין, אבל עדיין היא בחרה להעלות את המקרה בפני גולשי Reddit כדי שיתנו לה עצה כיצד לפתור את הנושא.

רבים אמרו שלא רק שהיא לא צריכה לשלם, היא צריכה לדרוש את הכסף שמגיע לה על עבודתה. "זו אחריותה לספר לך שהילדים שלה צמחונים. היא עדיין חייבת לך כסף על העבודה. אני מתערב שהיא תכננה הכל כדי לנסות ולצאת עם כסף מהסיפור הזה. אני חושב שזה מוזר שאף ילד לא אמר שהם לא אוכלים בשר ושהם רוצים ארוחת מקדולנדס", כתב אחד, כששני הוסיף: "תשלחי לה את הפרטים של עורכי הדין שלך. תשאלי מתי היא מתכננת לשלם לך, והאם היא רוצה להתפשר או להגיע לבית משפט". שלישי חתם: "היא משקרת, יצחקו עליה בבית המשפט".

לחלק מהגולשים היו גם עצות כיצד להמנע ממקרים כאלה בעתיד: "אם תמשיכי לעבוד בטיפול בילדים, תמיד תשאלי לגבי המגבלות התזונתיות שלהם כאשר את מתחילה עם משפחה חדשה. שאלי מראש אם יש להם אלרגיות, או כל דבר שאסור להם לאכול. תבקשי גם גם הצעות מההורים מה כדאי לתת לילדים לאכול".

מי צודק?

האימא
הבייביסיטר
1464 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully