וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: הורים החלו לזרוק תינוקות לאוויר באתגר טיקטוק מחריד במיוחד

1.10.2020 / 0:02

באתגר טיקטוק מסוכן למדי נראים הורים ואחים בוגרים משליכים לאוויר ילדים ותינוקות כדי לנענע את ישבנם לצלילי שיר ראפ מוכר. ברשת דורשים מהורים לעצור את הטרנד הנורא הזה - אך זה ודאי יהיה להם קשה אחרי שיוצר הלהיט קידם בעצמו את האתגר החדש

הורים זורקים תינוקות מהידיים/TIKTOK

אנחנו מוכנים לצפות שעות בסרטוני טיקטוק שלכם מנסים את אתגר ה-WAP של קארדי בי או את אתגר ה-Savage Love של ג'ייסון דרולו, אבל כשזה מגיע לתינוקות - אין בנו חמלה. זה התחיל בטרנד ה-"What you doin' with that uh uh, UH" שבו הורים תיעדו את עצמם שופכים על התינוקות התמימים שלהם מים לפי קצב השיר וגורמים להם לפרוץ בבכי - וכעת מתברר שאפשר ללכת רחוק יותר באתגר טיקטוק חדש שגורם להורים ולאחים גדולים להרים תינוקות או ילדים קטנים בידיים ולזרוק אותם הצידה כדי לרקוד לצלילי השיר Baby של בלופייס. לא, הם לא מניחים את הילד בצד וממשיכים בריקוד אלא ממש זורקים אותו לאוויר - אל מחוץ לפריים של המצלמה.

מן הסתם המבוגרים עושים זאת ליד מזרן כדי שהילד לא יסבול מפציעת ראש קשה, אך רק תתארו לעצמכם כמה נורא זה יכול להיות אם אחד ההורים יפספס בטעות את המזרן - שלא לדבר על הטראומה של התינוק עצמו שמושלך לפתע מידיו של ההורה. האמיצים (והטיפשים) במיוחד עושים את האתגר אפילו בלי להסתכל על התינוק שלהם ולראות מה עלה בגורלו של לאחר שהושלך לאוויר.

באופן מפתיע, אפילו הראפר בלופייס עצמו קידם את האתגר ברשת בלי לחשוב פעמיים כששיתף כמה מהסרטונים בדף האינסטגרם שלו וכתב עליהם: "תיפסו את התינוק הקרוב ביותר".

רבים הזדעזעו מהסרטונים. "הייתי מאוד כועס על אימא שלי אם היא הייתה זורקת אותי כדי לנענע את הישבן שלה עבור סרטון ויראלי", כתב אחד ואחר הוסיף: "מישהו חייב להתקשר לשירותי הרווחה". אדם נוסף כתב: "זה מצחיק עד שזה כבר יפסיק להיות מצחיק. אני רוצה לראות איך תגיבו כשהתינוק הראשון יתרסק על הרצפה".

@tastetheemango

???? @zamierincredible blue face baby blue facebleedem

♬ original sound - Blueface

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully