וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמה סרטון של בנה התינוק נזרק לבריכה וקיבלה איומים - אבל עומדת מאחורי המעשה

9.7.2020 / 0:01

אמא אמריקנית העלתה סרטון לטיקטוק שבה בנה נזרק למים וצף כחלק משיעורי השרדות, ובתגובה קיבלה איומים ברשתות החברתיות: "זה היה כדי להעלות את המודעות על איך בקלות תינוקות יכולים לטבוע"

TIKTOK

בווידאו - הסרטון שחולל את הסערה

אם קיבלה איומי רצח אחרי ששיתפה ברשת סרטון של התינוק שלה נזרק לבריכה במסגרת שיעור שחייה. קריסטה מייר, בת 27, השתתפה בשיעור השרדות לתינוקות בבית הספר לשחייה ליטל פינס בקולורדו ספרינגס עם בנה בן השמונה חודשים, אוליבר. היא שיתפה סרטון של השיעור בטיקטוק בו נראית המדריכה זורקת אותו למים לפני שהוא עולה בשניה מעל לפני המים וצף על הגב. "הוא מדהים אותי בכל שבוע", נשמעת קריסטה בסרטון, "אני לא מאמינה שהוא כאן רק חודשיים וקולט כל כך מהר, הוא כמו דג קטן".

אבל מאז שפרסמה את הסרטון קריסטה הופצצה בתגובות נאצה ואיומי רצח. הסרטון נצפה 53.3 מיליון פעמים וקיבל 5.1 מיליון לייקים ומעל 123 אלף תגובות. "הפילו אותו כמו פצצה", כתב אחד, שני הוסיף: "הוא לא שוחה, הוא נלחם על חייו". שלישי הגיב: "את מטביעה את התינוק", אחר שאל אם: "את לא יכולה לחכות עוד שנתיים ואז ללמד אותו"?, ותגובה חמישית קבעה כי: "את זורקת אותו כמו כלום".

הסרטון שחולל את הסערה

@mom.of.2.boyss

Oliver amazes me every week! I can't believe he is barely 2 months in and is catching on so fast. He is a little fish. ##baby ##swim

♬ original sound - mom.of.2.boyss

קריסטה הסבירה בתגובה לתקשורת שלמרות שהיא מבינה למה אנשים מודאגים, מטרת הסרטון הייתה להעלות את המודעות לקלות בה ילדים עלולים לטבוע. קריסטה סיפרה לאתר Motherly: "אני מבינה, זה נראה רע, זה לא לכל אחד". האתר אף שוחח עם לורי ארמסטרונג, המנהלת של בית הספר לשחייה, שהסבירה כי השיעורים הללו שונים משיעורים שחייה רגילים: "המדריכים שלנו מאומנים מאוד ונותנים שיעורים מקצועיים וכלים לפי כללי הזהירות. בסרטון, המדריכה ג'יל זורקת את התינוק לבריכה. אנחנו עושים את זה כחלק משיעורי ההשרדות שלנו. אם ילדים נופלים למים, זה לא תמיד יפה, זאת יכולה להיות חוויה מטרידה". הם הסבירו שהמטרה של השיעורים היא לא ללמד את הילדים איך לשחות אלא כיצד להרגיש בנוח במים וכיצד להתהפך אם הם נופלים פנימה.

כעת קריסטה מתרחקת מהרשתות החברתיות אחרי שהיא טוענת שקיבלה איומי רצח בפייסבוק: "קיבלתי הצעות מחברות שרצו שאעבוד איתם ולפרסם את המוצרים שלהם, בקשות להוריד את הסרטון ואפילו איומי רצח, אני שונאת את הרשתות החברתיות". למרות זאת היא החליטה להעלות את הסרטון מחדש אחרי שהוא הורד מטיקטוק בגלל שדווח עליו שהוא מפר את הנחיות הרשת.

צפו בסרטון ההסבר שלה

והיא לא מצטערת

@mom.of.2.boyss

For all the hate on Oliver's viral swim video. Sorry not sorry ??‍♀️

♬ Ccb - kiorecosplay

ואוליבר ממשיך בשיעורים

@mom.of.2.boyss

Okay this audio is just way too perfect for this ?? No swim class this week :( no worries we will be back next week with more yeeting. ?

♬ Billie Eilish X Matt Stefanina Remix - Jiro Morato ⍟

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully