וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: האימא החליפה את התינוק בבובה - האם הבעל ישים לב?

11.11.2020 / 23:51

קירסטי סקוט שמה לב שבעלה מרותק למשחקי מחשב ולא שם לב למה שקורה סביבו. היא החליטה למתוח אותו ונתנה לו בזמן שהוא משחק להחזיק בובה שלבושה כמו הבן שלהם. לבעל לקח הרבה מאוד זמן לשים לב לזיוף, והתגובה שלו היתה קורעת. צפו

אמא מותחת את בעלה - האם הוא ישם לב שהתינוק לא אמיתי?/INSTGRAM

כזו מתיחה לא רואים כל יום. אימא עם חוש הומר מפותח במיוחד החליטה למתוח את בעלה והחליפה את בנם הקטן בבובה - ולקח לו הרבה מאוד זמן לשים לב. קריסטי סקוט שיתפה ביוטיוב את המתיחה הקורעת שעשתה לבעלה דזמונד שנוהג לטענתה לשקוע במשחקי מחשב על מסך הטלוויזיה עד רמה כזו שהוא "אף פעם לא שם לב למה שמתרחש סביבו".

כדי לבחון את התיאוריה שלה, היא רכשה בובה בגודל של תינוק והלבישה אותה בבגדים של הבן שלהם. היא עטפה אותה היטב ושמה כובע כדי להסתיר טוב יותר פרטים מפלילים. היא חיכתה עד שבעלה יהיה מוסח לגמרי לפני שביקשה ממנו להשגיח על בנם, ושמה את הבובה על רגליו.

אמא נותנת לבעלה בובת תינוק  - והוא לא שם לב. THE SCOTTS/Youtube), צילום מסך
הבעל היה כל כך שקוע שהוא לא שם לב/צילום מסך, THE SCOTTS/Youtube)

דזמונד, שהיה שקוע במשחק, לקח את הבובה בלי ממש להסתכל והמשיך לשחק מבלי שהוא שם לב מה יש עליו. לאחר 20 דקות קריסטי פנתה לבעלה ואמרה לו "בייב, אתה בסדר? תסתכל על הבן שלך". רק אז דזמונד הסתכל על הכביכול ילד שלו ונחשף לאמת העגומה מבחינתו. הוא נותר המום לפני שפרץ בצחוק היסטרי ושאל את אשתו: "את אמיתית? של מי הילד הזה?", וזרק את הבובה על הספה.

הקליפ הזה צבר מעל מיליון צפיות ורוב התגובות לגלגו על הבעל חסר האחריות. "אני קצת בוכה מצחוק", כתב אחד המגיבים, אחר כתב: "היית צריכה לקחת את הילד האמיתי שלך ולשאול אותו אם הוא עדיין מחזיק ילד מזוייף".

צפו במתיחה הקורעת

וו לא הפעם הראשונה שהיא מותחת אותו

וגם הוא מותח אותה

  • עוד באותו נושא:
  • תינוק
  • אבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully