וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב נבהל כשהסתכל במוניטור של התינוקת שלו, ורץ להוציא אותה מהחדר

14.10.2020 / 0:05

אב טרי הסתכל על המוניטור של הילדה שלו באמצע הלילה וראה דמות מסתורית מסתובבת בצורה מעגלית סביב העריסה, כשנכנס לחדר וניסה לתפוס אותה או להעיף אותה, היא לא הגיבה והמשיכה באותה תנועה

דמות מסתורית הופיעה במוניטור של התינוקת/Reddit/avsk117

אב טרי נשאר מבוהל כשהוא ואשתו ראו דמות עגולה ומסתורית מסתובבת סביב העריסה של התינוקת שלהם באמצע הלילה. המשתמש ב-Reddit המכונה avsk117 העלה סרטון לקבוצה שעוסקת ברוחות רפאים ותופעות על טבעיות וקיבל עשרות תגובות של משתמשים.

באמצעות מצלמה עם ראיית לילה תועדה דמות שמשייטת באוויר מעל התינוקת. היא מסתובבת בצורה מעגלית מעל העריסה. המשתמש קרא לדמות "כדור הנשמה" וכתב: "נהיינו מאוד פרנואידים והוצאנו את הילדה מהחדר. הגלגל המשיך להסתובב בצורה מעגלית לחמש דקות נוספות עד שנעלם להמשך הלילה".

גלגל נשמה מעל עריסה של תינוקת. Reddit, צילום מסך
האם באמת מדובר ברוח רפאים?/צילום מסך, Reddit
גלגל נשמה סביב עריסה של תינוקת. Reddit, צילום מסך
כל מה שהאב ניסה לעשות. הכדור המוזר לא זז/צילום מסך, Reddit

ככה זה נראה

מה שהופך את הסיפור למבהיל יותר הוא שהאב ניסה לתעד את התופעה המוזרה במצלמת הטלפון שלו, אך לא הצליח. "המוניטור קלט את הדמות באמצעות ראיית הלילה, וכשניסיתי לצלם את זה באייפון שלי - לא ראו כלום. נשפתי באוויר בכל כיוון כדי שזה יעוף אבל רואים במוניטור שזה לא זז. לא משנה כמה דברים ניסיתי, זה נשאר באותה מהירות ובאותו מיקום".

הגולשים שצפו בסרטון טענו כי ייתן שזה חרק או כדור אבק, אבל האב דחה את הטענות ואמר שהדברים הללו היו משנים את כיוון תנועתם. מכיוון שהסרטון ]ורסם בעמוד שמוקדש לתופעות על טבעיות, חלק מהגולשים טענו כי זה יכול להיות 'כדור נשמה' (spirit orb), והוא לא פוגע בבני אדם. המאמינים בכדורי הנשמה האלה סבורים שהם אולי ישויות כמו מדריכים רוחניים, מלאכים שומרים או אולי פיות וחברים אחרים ממישורי קיום אחרים. "אם זו אכן נשמה שמסתובבת בחדר, זה בסך הכל מישהו שמת ודואג לתינוקת, לא הייתי פוחד". צופה אחר שכנראה עבר חוויה דומה הוסיף: "היו לנו נשמות בחדר של הבת שלנו כל הזמן וראיתי אותן דרך המוניטור. גיליתי שהן מופיעות בכל פעם שהיא חולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully