וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה עבד על כל הילדים שלי": הטריק הפשוט שירדים את התינוק הבוכה שלכם בשניות

11.9.2020 / 0:01

אב מיואש פרסם בפייסבוק סרטון שלו מנסה להרדים את הקטנה ונזכר בטריק ששמע בעברו. הוא ביצע את הניסוי מול המצלמה - והצליח להרדים את התינוקת שלו בפחות מ-20 שניות. הורים רבים נדהמו: "ניסיתי את זה על שלושת הבנים שלי וכולם נרדמו"

אבא מציג טריק להרדמת תינוקת בוכה/Austin Miles Geter/Facebook)

האם השיטה המהירה להרדים תינוק בוכה הייתה לנו כל הזמן הזה מתחת לאף? או במקרה הזה, מעליו? אב מיואש שיתף טריק פשוט להרדמת כל תינוק בוכה - ליטוף הגבות שלו. אוסטין מיילס גטר, מדאלאס, פרסם סרטון בפייסבוק בו הוא מדגים כיצד הוא מצליח להרדים את התינוקת המתוקה שלו, צ'ארלי, תוך שניות ספורות ובלי הרבה מאמץ. זה עובד לו כל כך טוב, שהורים התקשו להאמין שהשיטה הזאת תעבוד גם אצלם.

בסרטון - שפורסם ב-26 באוגוסט תחת הכותרת "הטריק הזה באמת עבד מעולה. היא נרדמה" - נראה אוסטין אוחז בצ'ארלי כשידו מונחת מתחת לסנטרה ומנדנד אותה קדימה ואחורה. הוא אומר בסרטון: "אז הנה, היא ממשיכה לבכות כי אני כל הזמן צריך לשנות תנוחה, אבל אני יודע שהיא ישנונית". הוא מוסיף: "שמעתי שאם אתה משפשף בעדינות את הגבות שלהם, הם נרדמים, אז אני אנסה את זה".

הטריק שירדים את התינוק בשניות. Austin Miles Geter/Facebook, צילום מסך
השיטה שתרדים את התינוק שלכם תוך שניות/צילום מסך, Austin Miles Geter/Facebook

האב החל ללטף בעדינות באצבע אחת את אחת מהגבות של התינוקת וזו - שעד רגע לפני כן הייתה נראית ערנית למדי - מתחילה לעצום עיניים ולנמנם. לרגע אחד היא שוב פוקחת עיניים ונראה שהטריק לא עובד, אך אוסטין ממשיך ותוך שניות צ'ארלי נופלת לשינה עמוקה. הסרטון מסתיים כשאוסטין מגיב באושר כשהוא מגלה שהשיטה עובדת.

הטריק שירדים את התינוק בשניות. Austin Miles Geter/Facebook, צילום מסך
השיטה שתרדים את התינוק שלכם תוך שניות/צילום מסך, Austin Miles Geter/Facebook

צפו בסרטון המלא:

הורים מיהרו לנסות את זה בבית ולהפתעתנו - גילו שהשיטה אכן עובדת. "היא כל כך חמודה. ניסיתי את זה על שלושת הבנים שלי וכולם נרדמו", כתבה אחת ואחר הוסיף: "ניסיתי את זה על התינוקת הקטנה שלי וזה עבד. היא גם אהבה כשנגעתי בין הגבות ולמטה עד האף". אב שלישי כתב: "הלוואי שהייתי יודע על הטריק הזה לפני 17 שנה כשהבת שלי הייתה עוד תינוקת". הורה נוסף כתב שהטריק לא עובד רק על תינוקות: "הבן שלי יהיה בן 5 במרץ והטריק הזה עובד גם עליו". לא כל ההורים השתכנעו שזה עובד, "התינוקת גם ככה הייתה עייפה", כתב אחד, "יכול להיות שזה הרגיע אותה אבל תינוק בוכה לא ירגע מליטוף קל בגבה". אחרת הוסיפה: "אמרת שהתינוקת בוכה אבל היא נראית לי רגועה ועייפה".

אוסטין פרסם בעבר קטעי וידאו אחרים שלו עם צ'ארלי, כולל אחד בו הוא מרדים אותה כשהוא שר שירים פופולריים מ"טיקטוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully