וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת מגינה על בחירתה לעשות סקס כשהתינוק בחדר

19.8.2020 / 0:14

אם אוסטרלית עם יותר מ-328 אלף עוקבים באינסטגרם שיתפה שהיא מקיימת יחסי מין עם בעלה, גם כשהתינוק שלה נוכח בחדר - וחטפה בראש מהעוקבים שלה עד שנאלצה להסיר את הפוסט ולהסביר למה באמת התכוונה: "אני לא מכריחה אותו לצפות בנו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אושיית הרשת סאלי מוסטנג עושה יוגה בחוף הים/SALLY MUSTANG

אושיית רשת אוסטרלית נאלצה להגן על הבחירה שלה לקיים יחסי מין בנוכחות התינוק שלה, אחרי שגולשים רבים טענו שההתנהגות הזו היא בלתי הולמת בלשון המעטה. לסאלי מוסטנג ובעלה מיטש' גובל, מניו סאות' ויילס שבאוסטרליה, נולד בן, אזור, בפברואר האחרון. בנוסף לכך שהיא מאוד פתוחה בנושאי הורות, סאלי גם לא חוששת לשתף את עוקבייה בפרטים על חיי המין שלה, אך כשהחליטה לשלב בין הדברים - נוצר פיצוץ שגרם לה לקחת כמה צעדים אחורה ולשקול מילים.

בפוסט שפרסמה באינסטגרם - ומחקה מאוחר יותר - הסבירה סאלי ל-328 אלף העוקבים שלה שהיא ובעלה מקיימים יחסי מין בזמן שבנם נמצא בחדר - משהו שרבים תיארו כמעשה לא ראוי. היא טענה שסקס זה דבר טבעי והאשימה את החברה בכך שהפכה אותו לטאבו. העוקבים שלה לא היו מרוצים והציפו אותה בהודעות זועמות. מהר מאוד היא נאלצה להסיר את הפוסט ולפרסם פוסט נוסף בו היא מגנה על הדברים שאמרה.

View this post on Instagram

The many moods of motherhood. All can be captured in the bedroom. As it's probably our most frequent hangout these days. Co sleeping all together in here. Day Napping together in here. Breastfeeding mostly up here. Nappy changes. Tickles. Giggles. Baby massage. Communicating. Patting and cuddling the Vizsla (Jala) playing games with finger puppet animals. Eye contact for many moments (this is my favourite) all in the bedroom. I open the all the windows a lot so we feel like we are just in a big nest in the trees. I like to change the sheets more often than ever now. Mitch and I are now often making love on the shag rug downstairs, the spare room or on the couch, as the nest/ main bedroom has turned more into the family room. Motherhood is a funny thing. I often find myself doing things I thought I would do differently. It's a real surrender really because the more relaxed I am about it, the better it all flows and everyone is happier. The more I try to structure it, control it, be good at it, etc the more stressful it becomes. I'm finding I really can't be bothered trying to be anything I'm not, and I'm letting go of labels like good, eco, spiritual, new age mum- and just adopting the title- Sally as a mum. And just doing me. It feels good, as I think there is a lot of outside pressure to be a certain style of mum, when really it's just good to be yourself. It has been a really beautiful week being a mum to Azure, he is giggling lots at the moment and really cuddling into me a lot. I feel more seen and received lately. Mitch has been taking Zu for lots of walks while I either read In the sun, stretch or pray by the river. It's been so nourishing to have little moments of myself all to myself. Mitch and I came up with a new creative adventure/dream to dive into together and it's really giving me life.. Life's good. 29-07-2020

A post shared by Sally Mustang (@sallymustang) on

בפוסט שפורסם ב-10 באוגוסט כתבה סאלי: "שתדעו שלמדתי ועבדתי הרבה לצד אנשים שעברו טראומות מיניות ואין שום סיכוי שאני אעשה את זה לבן שלי, אז אם הייתה לכם חוויה (לא נעימה) הקשורה למיניות, אני ממש מצטערת שזה קרה לכם ושולחת לכם אהבה מהלב. אני יודעת שההשלכות שלכם יהיו עמוקות וכנראה שיפוטיות כלפיי".

סאלי הסבירה שב"לעשות אהבה" היא התכוונה ל"התמזמזויות, עיסוי וכל דבר שאני ומיטש מגדירים בתור אהבה". היא הוסיפה: "כשאמרתי כשהתינוק נוכח, התכוונתי גם לכך שהוא ישן ועבר לצד השני של המיטה (אני תוהה כמה הורים חדשים אחרים עשו זאת?! התנשקו והתכרבלו בזמן שהתינוק ישן). הוא יכול לשחק על השטיח עם הצעצועים שלו בזמן שאנחנו נמצאים על הספה. בבית שלנו כל החדרים מחוברים, כך שבעצם אנו נמצאים בחדר אחד גדול. אנחנו לא מושיבים אותו ומכריחים אותו לצפות בנו בכלל. מה שהתכוונתי בפוסט שלי מאתמול בלילה היא שיש להפגין בחופשיות אהבה, אנחנו יכולים להתנשק ולגעת באהוב שלנו".

סאלי הוסיפה: "אני מצטערת על הטריגר, ואני מצטערת אם פגעתי ברגשות של מישהו עם הפוסט שלי. מחקתי את הפוסט לאור האנרגיה המאוד שלילית שקיבלתי וההתקפות עליי ועל משפחתי".

בפוסט אחר שדן בחיי המשפחה ובחיי המין שלה עם בעלה ששותף ב- 30 ביולי, כתבה סאלי, "מיטש ואני עושים אהבה לעתים קרובות על שטיח השאגי בקומה התחתונה, בחדר האורחים או על הספה, כשחדר השינה הראשי הפך ליותר כמו חדר משפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully