וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים היו בהלם כשראו במוניטור של התינוק מה העיר אותו

4.8.2020 / 0:01

אב שצפה במוניטור של הבן שלו נדהם כשלפתע הגיח מלמטה "משהו שקוף" והעיר אותו. הסרטון גרם לסערה גדולה כשרבים טוענים כי מדובר בתופעה "על טבעית". לאחרים היה הסבר הרבה יותר פשוט ומלוכלך

הורים הסתכלו במצלמת האינטרקום של התינוק - ונדהמו ממה שראו/REDDIT

סרטון ממוניטור של תינוק שתיעוד לכאורה דמות שקופה שחולפת על פני המסך וככל הנראה העירה את הילד הקטן הצליח לגרום לדיון לוהט ברשת, כשרבים משוכנעים שאכן מדובר בפעילות על טבעית. בסרטון שפורסם ב-Reddit נראה תינוק ישן בעריסה כשלפתע מעין אור שקוף מגיע מתחתית המסך ועולה למעלה, בדיוק כשהילד מתחיל להסתובב ולקום.

הסרטון הועלה לדף שמתמחה בסרטוני רוחות על ידי גולש שנקרא Cyn32286 והוא טען שהוא ההורה שהתינוק שלו ושבידיו שבעה סרטונים נוספים שמראים אותו דבר קורה במהלך היום והלילה, ושהוא ראה זאת אחרי שהדמות המדוברת "נכנסה ויצאה מספר פעמים".

מספר משתמשים טענו שמדובר רק בכדור אבק שעף על פני המצלמה, אולם רבים אחרים היו משוכנעים שמדובר במשהו שמגיע מעולם הרוחות. "זה כנראה המלאך השומר של הילד, או רוח של מישהו שמת שרק עברה באזור", הגיב אחד המשתמשים, שני כתב: "זה מוזר בעיניי לפחות, זה בא מלמטה למעלה? אבק היה אמור לעוף משמאל לימין. זה נראה כאילו מישהו בודק את החמוד הזה". משתמש נוסף הוסיף: "התינוק בהחלט הרגיש את זה, ממש מוזר". אותם גולשים היו בטוחים שמדובר אם לא ברוח רפאים אז לפחות באֲנוֹמַלִיָה - מונח המשמש לתיאור חריגה וסטייה כלשהי מהנורמה או אי סדירות שקשה להסביר בכללים ותאוריות קיימות.

מה זה יכול להיות?

ספקולציה נוספת שהועלתה היא שמדובר בתנועת אויר שמגיעה ממאוורר או מכשיר אחר בחדר, כשרבים טענו כי אין שום דבר על טבעי בסרטון. "מאוד יכול להיות שזה כדור אבק, אין פה שום דבר, לכולם יש אותם בחדר לא משנה כמה תנקו. האבק עף תמיד בחדר", כתב אחד ושני הוסיף: "זה שום דבר, הדבר המפחיד פה זה שאנשים מאמינים שיש פה משהו על טבעי".

אחרי מספר ימים של דיון סוער שגלש לטונים צורמים, בעל הסרטון הוריד אותו מהרשת וכתב: "אני רגיל לתגובות ב-Reddit, אבל זה מוזר. בדקתי אם משהו עף ליד המצלמה, לא היה שום דבר בסביבה. זה היה יום בהיר, ועדיין ראיתי את זה גם בלילה שוב. אבל יכול להיות שאתם צודקים ושזה תעתוע של המצלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully