וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לשישה חושפת: הילדים מתקלחים רק 3 פעמים בשבוע ואוכלים עם הידיים

13.8.2020 / 0:03

אם אוסטרלית לשישה ילדים לא מפחדת מהביקורת שלכם וטוענת: "אני לא אהיה העבד של הילדים שלי". נערת הרוק המרדנית שהפכה לאימא במשרה מלאה מודה שכשמדובר בגידול ילדיה, היא מעגלת פינות: "מקלחת פעם בשלושה ימים, שיאכלו עם הידיים, ושלא יפנו אליי אחרי 19:30 בערב"

קונסטנס הול מספרת על ה"מציאות של ההורות"/- 60 Minutes Australia

זה ברור שלהיות הורים לשישה ילדים קטנים זו מטלה מאוד מאוד קשה, כמעט בלתי אפשרית, אך הורים שנקלעים למצב - מבחירה או לא - נאלצים לא פעם לוותר על ההנאות האישיות שלהם לטובת טיפול אינטנסיבי בילדים. אם לשישה מפרת' אוסטרליה, שהפכה מנערת רוק מרדנית לאימא במשרה מלאה, החליטה שהיא לא הולכת לוותר על החיים שלה לטובת ילדיה ובחרה לעגל פינות בכל הקשור לצרכים של ילדיה. יש שיגידו שזו הורות גרועה ויש שיקנאו וישמחו לאמץ כמה מהטיפים שלה. תכף נגלה באיזה צד אתם.

הבלוגרית האוסטרית קונסטנס הול בת ה-36 חשפה כיצד היא חוסכת זמן כשהיא מקלחת את ילדיה רק 3 פעמים בשבוע ומאפשרת להם לאכול עם הידיים. היא סיפרה לאתר "מאמה מיה": "כלים זה החלק הגרוע ביותר בארוחת הערב. אפשר לחסוך בהם. פשוט תאכלו עם הידיים... לרוב אני מניחה ערימה ענקית של ירקות עם צלחת נוספת של בשר חתוך או משהו אחר שאני מכינה ונותנת להם להתפרע", היא הסבירה.

הול הוסיפה: "ויתור על מקלחת לא יהרוג אותם. הם לא צריכים להתרחץ או להתקלח כל יום. הם יכולים לפעמים לדלג על החלק הזה. אני אומרת להם 'בסדר, מסריחול, לך לבית הספר ותגעיל את כולם'".

כשמדובר בכביסות, הול סיפרה שקיבלה פעם טיפ גאוני. היא רכשה סט של שישה דליים צבעוניים וחילקה דלי לכל ילד. אחרי שהכביסה מוכנה, היא זורקת את הבגדים הנקיים לדליים ונותנת לילדים לקפל בעצמם. "אם אם רוצים בגדים מקופלים, הם יודעים לאיזה דלי לגשת ויכולים לעשות זאת בעצמם", היא הוסיפה.

הול סיפרה גם שכל הורה זקוק לזמן חופשי - כששלה מתחיל אחרי השעה 19:30 בערב. כל מה שהילדים שלה צריכים אחרי השעה הזאת - הוא באחריותם בלבד. היא אמרה: "אני לא אימא שלך יותר. אני לא כאן. אני לא עבד שלך, אני רק פסל של אישה שלפני שעה ניקתה לך את הישבן ועכשיו שותה יין, מפטפטת בטלפון עם אחותה. תסתדר".

הול יודעת שהיא צפויה לחטוף ביקורת קשה מהורים, אך זה לא מרתיע אותה: "אני חולקת את קיצורי הדרך המשפחתיים שלי כאן בגאון. תקראו לי עצלנית, תקרא לי אימא רעה, אבל כשיש לך שישה ילדים שגרים תחת קורת הגג שלך, דברים משתנים. אתם חיים בסרט אם אתם חושבים שאתם יכולים להעניק לשישה ילדים את אותם התנאים שהענקתם כשהיה לכם אחד".

הבלוגרית קונסטנס הול. mrsconstancehall, אתר רשמי
הול וחלק מהילדים שלה/אתר רשמי, mrsconstancehall

גם על הסקס אין לה בעיה לדבר

זו לא הפעם הראשונה שהבלוגרית השנויה במחלוקת שיתפה ברשת פרטים שעלולים לבוא לרעתה. לפני מספר חודשים, הול חשפה את מספר הפרטנרים המיניים שהיו לה - לאחר שאקס שלה איים לעשות זאת בעצמו. היא כתבה בתגובה לאחת העוקבות שלה: "פעם היה לי בן זוג שאיים לספר לכל החברים שלנו ששכבתי עם למעלה מ-40 גברים. לא האמנתי שהוא יעשה לי דבר כזה. אני די בטוחה שעל פי הספירה האחרונה שלי הייתי עם מעל ל-50 גברים. אתן לא חייבות לספר לאף אחד את המספר שלכן אם אתן לא רוצות, זה החיים שלכן. העבר שלכן הוא הסיפור שלכן. תתגאו בו".

בפוסט אחר סיפרה הול שהיא הרבה יותר מינית מבעלה, דנים קוק, אליו נישאה בינואר 2018. מאחר שבעלה לא תמיד נמצא בסביבה כדי לספק את צרכיה, היא סיפרה שלעיתים היא נאלצת לספק אותם בעצמה ולצורך כך מפנטזת על השחקן טום הארדי. אל דאגה, היא עושה זאת כשאף אחד לא בבית, "למי יש זמן או כוח לסקס בימינו?" היא סיפרה, "זה מרגיע אותי, זה מה שאני אוהבת לעשות כשהילדים לא בבית".

צפו בה מספרת על חייה כנערת רוק מורדת שהפכה לאימא לשישה ילדים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully