וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למיס עולם יש טריק גאוני להבדיל בין בניה התאומים - אך האם זה מעיד על הורות לקויה?

17.1.2021 / 23:47

בפוסט כנה באינסטגרם הסבירה מיס עולם לשעבר, רוזאנה דייוויסון, כיצד היא מצליחה להבדיל בין בניה התאומים הזהים, אך לא בטוח שאתם תפרגנו לה על השיטה

השיטה של מלכת היופי להבדיל בין התאומים שלה/rosanna_davison

מיס עולם לשעבר, רוזאנה דייוויסון, פנתה לאינסטגרם כדי לחשוף בפני הורים לתאומים כיצד היא מבדילה בין הבנים שלה. דייוויסון האירית זכתה בתואר בשנת 2003 ומאז הפכה לשחקנית, דוגמנית, זמרת וגם סופרת של ספרי בישול. בתקושרת המקומית דווח בשבוע שעבר שהאם לשלושה מודה שכשהיא או בן זוגה עייפים או כאשר החדר חשוך, היא לפעמים מתבלבלת בין הבנים התאומים הזהים שלה, הוגו ואוסקר. היא קיבלה את הטיפ הזה מהורים אחרים לתאומים והוא פשוט לבצע שינוי אצל אחד הבנים כדי לאפשר לה להבדיל ביניהם בקלות, אם כי לא בטוח שאתם - או הבנים שלה כשיגדלו - ישמחו לשמוע מה היא עשתה.

דייוויסון סיפרה בסטורי שפרסמה שהיא שמה לק על הציפורניים של הילדים שלה כדי לקבוע מי זה מי - וזה עובד יופי.

היא אמרה: "יש לי וידוי. כשאנחנו עייפים או כשחשוך בחדר, זה יכול להיות קשה להבדיל בין הבנים. הם זהים לחלוטין מלבד העובדה שהוגו קטן מעט מאחיו אוסקר, אז עליתי על דרך להבדיל ביניהם לפי המלצות של אימהות אחרות לתאומים. הוא בטח יתעצבן עלי כשיגדל. קניתי לק מיוחד, ידידותי לילדים וללא רעלים, כדי לצבוע כמה מהציפורניים של הוגו בצבע הטורקיז המאוד בולט הזה. ככה אם לא נהיה בטוחים לרגע, נוכל להעיף מבט ולהבדיל ביניהם".

רוזאנה דיווידסון והתאומים שלה. rosanna_davison / Instagram, אתר רשמי
ככה תבדילו בין תאומים/אתר רשמי, rosanna_davison / Instagram
רוזאנה דיווידסון והתאומים שלה. rosanna_davison / Instagram, אתר רשמי
פשוט שימו לק על אחד מהם/אתר רשמי, rosanna_davison / Instagram

מה דעתכם על השיטה שלה?

גאונית
טיפשית
1298 משתתפים

מיס עולם לשעבר ובעלה וסלי קווירק התברכו בתאומים בנובמבר 2020 וזו לא הפעם הראשונה שדייוויסון מדברת בחופשיות על בעיותיה. בעבר סיפרה על מאבקי הפוריות שלה לאחר שהזוג הביא לעולם את בתם סופיה בהליך פונדקאות בשנת 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully