וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקפה את אימא שלה כי הסתירה "אח סודי" ואז גילתה את האמת המביכה

17.12.2020 / 0:09

קריסטין התעמתה עם אימא שלה אחרי שגילתה מסמכים סודיים שחשפו לכאורה שיש לה אח שלא ידעה על קיומו, בשם פביאן. אלא שאחותה הקטנה כתבה פוסט שחשף את האמת המביכה שהותירה את קריסטין בהלם

פרסומת ל-Cabbage Patch Kids/אתר רשמי

בחורה צעירה קיבלה את השוק של החיים שלה אחרי שחשבה בטעות שאימא שלה הסתירה ממנה במשך שנים שיש לה "אח סודי". הצעירה שעונה לשם קריסטין, נתקלה במגירה בבית של אימא שלה בה הוחזקו תעודות הלידה שלה ושל אחותה, כולל תעודת לידה מסתורית של ילד שנקרא פביאן ואפילו עקבות רגליו הקטנות הוטבעו על דף עם הדגשת דיו מיוחדת.

קלואי, שאחותה חשבה שיש להם אח סודי. chloeevansj@, צילום מסך
אחותה עשתה טעות מביכה. קלואי/צילום מסך, chloeevansj@

אלא שאחרי שהיא התעמתה עם אימה, היא גילתה את האמת. "האח הסודי" שלה, היה בכלל בובת כרוב מיוחדת שהייתה פופולארית בשנות ה-90, שאפילו נשאה תעודת לידה ומסמכי אימוץ. האם תיעדה אותה במסמכים וסברה שאולי המסמכים האלו יהיו שווים משהו בעתיד.

הבובה פביאן. צילום מסך, צילום מסך
תכירו את פביאן/צילום מסך, צילום מסך

קלואי אוונס, אחותה הקטנה של קריסטין, שיתפה את הפדיחה שלה בטוויטר וקיבלה יותר מ-260 אלף לייקים. היא כתבה: "עשיתי הרבה דברים מביכים בחיים שלי, אבל אחותי הגדולה מצאה מסמכי לידה של בובת כרוב בשם קלייד פביאן התחילה לצעוק על אימא שלי ולהאשים אותה שהיא מסתירה ממנה אח סודי. היא הייתה בת 15. למה אימא שלי שמרה את מסמכי הלידה? היא חשבה שהבובה תהיה שווה משהו יום אחד. למה היא שמרה את זה יחד עם תעודת הלידה שלנו? לא יודעת, זה חלק מהקטע שאמא שלי עשתה משהו מביך".

עוד בוואלה!

קורע: האימא החליפה את התינוק בבובה - האם הבעל ישים לב?

לכתבה המלאה
המסמכים של הבובה פביאן. @chloeevansj, צילום מסך
זו "תעודת הלידה" של פביאן/צילום מסך, @chloeevansj

פביאן הבובה הולבשה במדים סניטריים עם מסיכת פנים. "אמא שלי בחרה את הבובה הזו בגלל שאבא שלי רופא והיא חשבה שזה חמוד", סיפרה קלואי. הפוסט שלה צבר אלפי תגובות משועשעות של העוקבים כשאחד מהם כתב: "פביאן זה כל כך שם של בובה". אחר כתב: "אני לא יכול לנשום, זה הוריד לי דמעות".

זה הציוץ של האחות הגדולה שהפך להיות ויראלי במיוחד

וכעת הבן של קריסטין זכה לחולצת "קלייד פביאן הוא הדוד שלי"

לאימא יש גרסה קצת שונה כיצד פביאן הגיע אלייה - והיא מאשימה את... אימא שלה

  • עוד באותו נושא:
  • בובה
  • אימא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully