וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא שיתפה תמונה של החדר היפה של בתה והואשמה בהזנחה

15.12.2020 / 23:44

אפריל מאוסטרליה רצתה להתגאות בחדר המעוצב שהכינה לבתה, אבל חטפה מתקפה חזיתית בגלל המיטה החריגה שהונחה בפינה. לאחר מכן היא עדכנה את הפוסט ונאלצה להתגונן

האמא מלבישה את התינוקת שלה בשלל תחפושות - כשהיא ישנה/מערכת וואלה! news

בעידן הרשתות החברתיות, לפעמים נדמה שלא משנה איזו תמונה תעלה לרשת, תמיד יהיה מי שימצא סיבה לעשות לך שיימינג. זה בדיוק מה שקרה לבחורה אוסטרלית בשם אפריל, שהעלתה לפייסבוק תמונה של החדר הוורוד של הבת שלה שעוצב, לדבריה, בהשראה של קפקייק ורוד.

אלא שבמקום להחמיא לה על העיצוב המקורי, העוקבים שלה האשימו אותה בהזנחה של הילדה. הסיבה: המזרן של הילדה היה זרוק על הרצפה, במקום על בסיס של מיטה. אפריל ניסתה להסביר שהיא סידרה את החדר על פי שיטת מונטסורי הדוגלת בלמידה של הילד תוך עשיית הדברים בעצמו. מתוך הנחה שביסודו הילד הוא אוטודידקט. וטענה שלפי השיטה הזו המיטה נמצאת על הרצפה כדי לאפשר לבת שלה חופש תנועה ולתת לדימיון שלה לשחק.

היא גם הוסיפה שהבת שלה בקושי ישנה על המזרן הזה ושהיא בדרך כלל ישנה יחד איתה ומשתמשת בחדר שלה לתנומה קלה בלבד. אלא שזה לא כל כך עזר לה ורוב העוקבים שלה חשבו שמדובר ברעיון רע מאוד.

חדר ורוד. צילום מסך, צילום מסך
המזרן שעורר סערה/צילום מסך, צילום מסך

על פי הסאן, הרבה אנשים האשימו את האם בהזנחה, כשאחרים טענו שהיא מסכנת את בריאותה של בתה בכך שהיא נותנת לה לישון על הרצפה כך שאין אוורור למזרן. אחד המגיבים כתב לה: "המזרן הזה צריך להיות על בסיס, זה מגעיל לנשום את את העובש שעל הרצפה והבקטריות".

האם הופתעה מהתגובות השליליות ועדכנה את הפוסט כדי להסביר כמה דברים. היא כתבה בין היתר שהבת שלה משתמשת במיטה כאזור המשחקים שלה והיא גם בונה כוך איתה. היא כתבה: "מיטות רצפה מאוד נפוצות ברחבי העולם וזה שבעולם המערבי זו לא הנורמה, זה לא אומר שזה לא בסדר. אם אתם רוצים לקרוא לשירותי הרווחה כי יש לי מיטה בטוחה לבת שלי, אתם רשאים לקחת את הפרטים שלי. אל תהיו רשעים כי זה ממש לא משפיע עליי, אתם גורמים לעצמכם להיראות מגוכחים".

כמובן שהיו גם אנשים שתמכו באם המותקפת וסברו שאין בכך שום דבר רע וחיזקו אותה.

עוד בוואלה!

"הטיפ הטוב בעולם": אימא חשפה טריק שימנע מהילדים לשמוע אתכם עושים סקס

לכתבה המלאה

מה אתם חושבים?

מזרון על הרצפה

בשום פנים ואופן לא!
בטח
3089 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully