וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטיפ הטוב בעולם": אמא חשפה טריק שימנע מהילדים לשמוע אתכם עושים סקס

23.6.2020 / 0:02

האם המיומנת חשפה את הטריק החכם בו השתמשה כדי למנוע מילדיה לשמוע אותה ואת בן זוגה עושה סקס מחדר השינה הסמוך לחדרם, אחרי שהם התלוננו בפניה שהמיטה שלה "מרעישה בלילה"

Mel and Nolan

כשיש לך ילדים זה עשוי להיות מאוד בעייתי למצוא זמן לחלוק אינטימיות עם בן הזוג. הורים רבים מנצלים את שעות הלילה המאוחרות, כשהילדים סוף סוף נרדמו, כדי לעשות סקס. אולם, חברה בקבוצת הפייסבוק Kmart Hacks & Decor סיפרה שילדיה התלוננו בפניה לא פעם שהמיטה שלה עושה רעשים בלילה, מה שמפריע לשנתם כיוון כשחדר השינה שלה סמוך לזה של הילדים. היא תירצה סיבה כדי להרגיע את הילדים וחשבה כיצד תוכל למנוע מהם לשמוע את הרעשים הללו שוב - מהחשש שאלה עוד יפתיעו אותה באמצע הלילה ויכנסו לחדרה ללא הודעה מוקדמת.

בהתחלה עלה במוחה הרעיון להחליף מיטה לכזו פחות מרעישה אבל אז היא הגיעה למסקנה זולה בהרבה. את הטריק המפתיע שלה - שעבורו שילמה רק כמה דולרים - היא חשפה בקבוצת הפייסבוק שנועד לשיתוף טיפים יעילים דומים. לדבריה, כל מה שאתם צריכים כדי לפתור תקלה דומה הוא כמה מקלות שחייה מספוג (שנקראים גם נודלס ספוג צף) ומספריים.

מקלות שחייה. GettyImages
זה הפתרון/GettyImages

כן, האישה החכמה הזאת קנתה מצופי נודלס מספוג, חתכה אותם לחתיכות כך שיתאימו לראש קרש המיטה שלה וכיסתה בהם את הקרש, כך שבכל פעם שהמיטה תזוז אל עבר הקיר, היא תתנגש במקלות הספוג ולא תעשה רעשים.

גיף סקס. Giphy
גיף סקס/Giphy

ברשת רבים התלהבות מהטריק שלה. אחת כתבה: "זה גאוני. מעכשיו אני הולכת להתפרע הרבה יותר" ואחר הוסיף: "לעולם לא אוכל להסתכל שוב באותה הדרך על מישהו ששוחה בבריכה עם מקלות שחייה מספוג". על אף שכמה הגדירו את הטיפ שלה כ"טיפ הטוב בעולם", היו כמה שלא התרשמו במיוחד. אלה הצביעו על כך שלמעשה יש פתרון פשוט עוד יותר לבעיה הזאת, שלא כרוך בשום הוצאה כספית. אחד כתב: "למה לא פשוט להרחיק את המיטה מהקיר? דה". שנייה הסכימה והוסיפה: "בחדר שלי יש מרווח בין ראש המיטה לקיר בדיוק מהסיבה הזאת". כמובן שהטריק הזה גם לא מהווה פתרון לבעיית הרעש הנוסף שנשמע שמהלך קיום יחסי מין - כמו גניחות, אנחות וצעקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully