וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמה סוטרה לילדים: ספר הילדים שמסביר כיצד מגיעים ילדים לעולם - עם איורים של תנוחות מין

11.3.2020 / 0:00

אם לשלושה הזדעזעה כשנחשפה לספר ילדים שקרא בנה הקטן בו הוסבר כיצד מגיעים ילדים לעולם - בלי שום חסידה שמוזכרת בו. הספר כולל איורים של איברי מין, תנוחות סקס "אקרובטיות" ועוד מידע שזעזע הורים רבים שלא היו רוצים לחשוף את ילדיהם אליו

Mummy Laid an Egg

אם בריטית לשלושה ילדים נאלצה להסביר לבנה הקטן את המראות הקשים אליהם נחשף בספר ילדים שמסביר - על אמת - כיצד מגיעים ילדים לעולם. האיורים בספר היו כה גרפיים שהאם נותרה מזועזעת ומיהרה לפרסם את תוכנו בפייסבוק כדי להזהיר אמהות אחרות. אחרי שברשת נחשפו ל"מדריך הקאמה סוטרה הידידותי לילדים", אנשים נותרו חסרי מילים ולא האמינו שספר כזה בכלל קיים.

ספר הילדים "אמא הטילה ביצה" מתחיל תמים ומסביר שילדים נוצרים מ"סוכר, תבלין וכל הדברים הנחמדים" (באנגלית זה נשמע יותר טוב). בתיאור הספר באתר של הוצאת כתר שהוציאה אותו לאור בעברית נכתב כי הוא מספר על "אמא ואבא מחליטים שהגיע הזמן לגלות לילדים את עובדות החיים. אמא אומרת שתינוקות עושים מבצק, מגדלים מזרעים בעציצים או מוציאים משפופרת. אבא אומר שאמא הטילה ביצה, שבתוכה היו שני הילדים. אם זה המצב, הילדים מוכרחים להסביר להורים שלהם כמה דברים...ספרה של בבט קול מציג גישה שונה, רעננה ומצחיקה מאוד לנושא טעון ולעתים מביך - כיצד באים תינוקות לעולם. לא תמיד ההורים יודעים איך לפתוח שיחה בנושא, ואין ספק שאמא הטילה ביצה! יעזור להורים ולילדים גם יחד לשבור את הקרח ופשוט להתחיל לדבר".

האמא הזדעזעה כשהגיעה לעמוד השישי בספר ונותרה המומה כשהעלילה קיבלה תפנית בלתי צפויה. בעמוד השישי נחשפו בפניה "תרמילי הזרע הידידותיים למראה של אבא" כשבעמודים הבאים נראה ש"תרמילי הזרע" ניסו להגיע ל"בטן של אמא" או כפי שהספר תיאר זאת - "החור הקטן של אמא".

ספר הילדים "אמא הטילה ביצה". SPACEHOPPER MUM, צילום מסך
ספר הילדים "אמא הטילה ביצה"/צילום מסך, SPACEHOPPER MUM

בהמשך הספר הפך יותר ויותר גרפי עם תמונות הממחישות קיום יחסי מין באמצעות אקרובטיקה אווירית עם תלבושות ליצנים וחליפות חלל. האקרובטיקה האווירית, כפי שתיארה זאת האם, נועדה כדי להמחיש דרכים מגוונות בהן "תרמילי הזרע של האב" נכנסים ל"בטן של אמא דרך החור הקטן שלה" עם איורים שיכולות להתאים גם לספר למבוגרים בלבד.

ספר הילדים "אמא הטילה ביצה". SPACEHOPPER MUM, צילום מסך
אקרובטיקה מסקרנת/צילום מסך, SPACEHOPPER MUM

ויש אותו גם בעברית

ספר הילדים "אמא הטילה ביצה". SPACEHOPPER MUM, צילום מסך
לא הייתם צריכים לפרט/צילום מסך, SPACEHOPPER MUM

האם מיהרה לשתף את התמונות ברשת וסיפרה שהיא נותרה עם "4 מיליארד שאלות שלא תכננתי לענות עליהן". הפוסט שלה וצבר יותר מ-50 אלף לייקים ו- 70 אלף תגובות. רבים תייגו חברים ובני משפחה ונותרו מזועזעים לא פחות מהאמא. אחד כתב: "בדרך כלל אני מוצא את עצמי עונה מהר בתגובה שנונה שלי, אבל אני יושב כאן מול המסך כבר כמה דקות ואין לי כלום". אחרת כתבה: "OMG. כדאי שתהיה אזהרה בספר איפשהו. זה קורע!". אדם שלישי כתב בציניות: "הספר מסביר בצורה מושלמת! איזה ספר ילדים מקסים. סופר מדהים ומאייר אפילו עוד יותר טוב! בראבו".

ספר הילדים "אמא הטילה ביצה". הוצאת מטר, צילום מסך
לכו תסבירו את זה לילד שלכם/צילום מסך, הוצאת מטר
ספר הילדים "אמא הטילה ביצה". SPACEHOPPER MUM, צילום מסך
ברשת היו מזועזעים/צילום מסך, SPACEHOPPER MUM

אולי את הגולשים בפייסבוק האיורים בספר הזה הפתיעו רק עכשיו, אבל פה אצלנו בישראל הוא עלה לכותרות כבר לפני 11 שנים, במסגרת מהדורת מבט של הערוץ הראשון ז"ל, שם קראו לו "קאמה סוטרה לילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully