וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורים, שימו לב: כך תיפטרו בקלות מריח השתן על רצפת השירותים שלכם

4.2.2020 / 0:01

אם יש לכם בנים קטנים (או מבוגרים חסרי חוש כיוון) אתם בטח מתוסכלים מכמויות השתן שמטפטפות על הרצפה ומסריחות את חדר השירותים - ובכן, מסתבר שאפשר להיפטר בקלות מהריח הזה וללא הרבה מאמץ. אמא חשפה את הטיפ בפייסבוק, וכל מה שאתם צריכים זה פריט שכבר יש לכם בבית

מה השתנה בעמידה עושה לחדר השירותים שלכם?/QS Supplies

תאונות בבית קורות, ואף אחד לא מבין את זה טוב יותר מאשר הורים לילדים קטנים, בעיקר אם הם בנים שלא תמיד יודעים (או זוכרים) לכוון את השתן שלהם היטב לתוך האסלה. אז אין לנו עדיין דרך לעזור לכם בחינוך לכיוון נכון (וכידוע - יש גם מבוגרים שעדיין מפספסים) אבל אמא אחת חשפה טיפ מצוין שיעזור לכם לפחות להיפטר מהריח החריף של השתן בחדר השירותים.

בפוסט שהעלתה לפייסבוק, קנדס רייקר חשפה שהיא מרססת את רצפת האמבטיה בקצף גילוח וזה עוזר להסיר את הריח של השתן שנשאר בחדר ועבור הורים עסוקים שאין להם יותר מדי זמן פנוי כדי לנקות בצורה יסודית - זה פיתרון קסמים.

קצף גילוח. צילום מסך
רססו קצף גילוח והריח יתפוגג/צילום מסך

את הקצף אפשר לנקות עם מטלית רחצה ומים חמים - רק אל תשכחו כפפות. בפוסט שהיא העלתה לפייסבוק היא כתבה: "האם את אמא לילד קטן? אם כן, יש לי טיפ בשבילך. קצף גילוח קלאסי מוריד את הריח של השתן מהאמבטיה מהרצפה סביב האסלה. הפוסט הזה שותף כבר בנובמבר 2018, אבל הופץ שוב ברשת החברתית בימים האחרונים והפך לויראלי עם יותר מ-286 אלף שיתופים ו-27 אלף לייקים ומאות תגובות.

האם הגיבה בעצמה לפוסט הזה וכתבה: "זה ממש עובד, תודה על השיתוף. קשה להיפטר מהריח הזה". אחת האימהות הגיבה: "אני נוהגת לשים את הבנים שלי באמבטיה עם דלי של סבון והם מנקים את הלכלוך". אחרים כתבו שהטיפ הזה נהדר גם לאנשים עם בעלי חיים - בעיקר לכאלו שיש להם חתולים וכלבים שעדיין לא מאולפים.

הפוסט הפופולארי של האם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully