וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמו לעצמכם: "אב השנה" מצא שיטה גאונית לשמור על הילדים - בזמן שהוא ישן

7.1.2020 / 11:03

פוסט שצבר עשרת אלפים תגובות מפרגנות מציע להורים אובדי עצות שיטה גאונית לשמור על ילדיהם השובבים עסוקים בזמן שההורים בכלל תופסים תנומה בסלון

האמא מלבישה את התינוקת שלה בשלל תחפושות - כשהיא ישנה/מערכת וואלה! news

בסרטון - הצד השני של ההורות: האמא שמלבישה את התינוקת הישנה שלה בתחפושות

כשאתה אב לארבעה ילדים קטנים, אין שום סיכוי שתצליח באמצע היום לתפוס תנומה בסלון בלי שאחד הילדים יעיר אותך בצעקות. מייקל וובר, תושב קולורדו, עלה על טריק גאוני שאפשר לו לתפוס תנומה ולהמשיך "לשים עין" על ילדיו. "אב השנה" הציע לאשתו, מוניקה, לשמור על ארבעת ילדיהם בזמן שהיא עושה קניות, אולם כשחזרה הביתה גילתה שהפר את התחייבותו ונרדם בסלון. רגע לפני שהעיפה עליו את שקית הקניות, היא הבחינה בארבעת ילדיהם יושבים מולו בשקט ובוהים בו בלי לזוז. היא לא האמינה שבעלה הצליח להרגיע את הילדים בשנתו ורק אז גילתה איך עשה זאת.

רגע לפני שהאב הגאון נרדם מכורבל על הספה, הוא חילק לילדיו דפים וטושים וביקש מהם לצייר אותו בזמן שהוא ישן."'אני אשמור על הילדים כדי שתוכלי לעשות קניות בשקט'... ואז אני חוזרת הביתה לזה", כתבה מוניקה בפייסבוק לצד תמונה של בעלה ישן על הספה וארבעת ילדיהם יושבים בשלווה ומציירים אותו. "אני די בטוחה שהוא האיש הכי מבריק שהכרתי. הוא גרם להם לעסוק ב'אמנות ריאליסטית' בזמן שהוא 'מדגמן', כלומר תופס תנומה", הוסיפה, "'הזוכה מקבל שוקולד', אבל בואו נהיה כנים, מייקל הוא זה שניצח. יפה לך מייקל, יפה מאוד!"

גאון או לא?

אב עלה על שיטה גאונית להרגיע את ילדיו בזמן שהוא ישן. צילום מסך
ביקש מילדיו שיציירו אותו בזמן שהוא ישן - וזכה לתפוס תנומת צהריים ארוכה/צילום מסך

הפוסט תפס תאוצה ברשת וצבר מעל ל-33 אלף שיתופים ו-10 אלף תגובות. "בכנות, זה הרעיון הכי טוב שראיתי השנה", כתב אחד ואחר הוסיף: "מי היה מאמין שזה כזה קל?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully