וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה של אם שתלתה את בנה התינוק על גב כיסא בר מעוררת סערה

14.12.2020 / 23:40

תמונה שפורסמה בשת החברתית Reditt מעוררת זעם כלפי אם שהתיישבה לשתות עם חבר בבר - ותלתה את התינוק הקטן שלה על גב כיסא הבר עליו ישבה. בעוד רבים קראו לדווח לשירותי הרווחה, אחרים ניסו להגן עם האמא. באיזה צד אתם?

5 עובדות על תינוקות/מערכת וואלה! |News

אימא נמצאת תחת מתקפה ברשת לאחר שתמונה שלה שותה בבר עם חבר בזמן שהתינוק שלה תלוי על גב כיסא בר פורסמה מחדש מ-Reddit. בתמונה המטרידה נראית האישה מתעלמת מכך שהתינוק שלה תלוי על גב כיסא באמצעות מנשא. המעשה עורר זעם ברשתות החברתיות, כשרבים תיארו אותו כ"נורא" ו"מסוכן". אם מזועזעת הגיבה: "המנשא אמור להיות סביב הידיים שלה, לא על גב הכיסא. אני חוששת שהרתמה תחליק מהכיסא ויקרה משהו לתינוק". גולשת אחרת כתבה: "אפילו את התיק שלי אני לא אתלה ככה. הייתי תולה את האימא במקום". אם מודאגת כתבה: "תלוי עם הפנים לכיוון כיסא הבר המלוכלך. זה מזעזע אותי. יש אנשים שפשוט לא מגיע להם להיות הורים".

תינוק תלוי על גב כיסא בר. Reddit, צילום מסך
תינוק תלוי עם גב כיסא בר/צילום מסך, Reddit

חלק מהמשתמשים בחרו להגן על האם וטענו כי אולי זו הדרך שלה להרגיע את הילד. "אני לא חושב שזה נורא כמו שאנשים עושים מזה", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "זה מנשא לבטן שמיועד ללבישה מלפנים או מאחור והילדים שלי אהבו את זה בגיל הזה. עבור הבת שלי זו הייתה הדרך היחידה להרדים אותה במהלך היום. אני חושבת שאנשים ראו את זה וחשבו שהאם מזניחה את התינוק שלה כדי שהיא תוכל לשתות. אני רואה בתמונה אמא שמנסה לאכול ארוחת צהריים בזמן שהתינוק שלה עדיין ישן. אולי יש אפשרויות טובות יותר, אבל לפעמים את פשוט גורמת לזה לעבוד".

חלק מהמשתמשים טענו שהתינוק הוא בכלל בובה, בעוד שאחרים נקטו בגישה קלילה יותר והתבדחו על התקרית המוזרה. "הו! זו הורות למופת" כתב משתמש ואחר הוסיף: "איך יודעים שזה התינוק שלה? אולי הלקוח האחרון השאיר אותו שם בטעות".

מה דעתכם על התמונה?

בהחלט מטריד!
סתם מגזימים
2418 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully