וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא הגיבה בגועל לתמונה של תינוק - וגילתה שהיא בשיחת וידאו עם ההורים

14.8.2020 / 0:03

נכד הראה לסבתו תמונה של התינוק החדש של חברו וזו עיוותה פנים לפני שנודע לה שהיא בשיחת וידאו עם ההורים שלו. היא הגיבה עוד יותר בבהלה כשהבינה שזו לא בת כפי שהניחה. למזלה, היא גילתה מאוחר יותר למי באמת שייך התינוק המכוער

סבתא נגעלת מתינוק בשיחת וידאו/@stewartmcgonigle_

כולנו נתקלנו בתינוקות מכוערים בחיינו, בעיקר כשרק נולדו והם עוד קצת "מעוותים". התגובה הרווחת לכך היא להגיד שהוא מאוד "ברור", אבל לא במקרה הזה. סבתא אחת התבקשה לצפות בתמונה של התינוק החדש של אחד מחבריו של הנכד שלה, והיא לא חששה להביע את סלידתה מהתינוק "המכוער". רק אחרי שעיוותה את הפנים, עדכן אותה הנכד שהיא למעשה בשיחת וידאו ושההורים של התינוק צופים בה מהצד השני. אאוץ'.

בסרטון שפורסם בטיקטוק והפך לויראלי, נראה סטיוארט מקגוניגל ניגש למטבח ומראה לסבתו תמונה של הילוד. היא מיד החמיצה פנים לנוכח המראה של התינוק המכוער והגיבה ב"הו אלוהים!". הוא מיהר לחשוף בפניה שמדובר בשיחת וידאו ושההורים של התינוק נמצאים איתה בצד השני. היא מיד שינתה את תגובתה ואמרה: "היא ממש חמודה הילדה, לא כך?". אם זה לא מספיק אוקוורד, סטיוארט עדכן אותה אז שזה למעשה בן. גם לזה היא הגיבה ב"הו!" מופתע והחווירה פנים. בשלב הזה לסבתא כבר נמאס והיא מבקשת מסטיוארט שירחיק ממנה את המצלמה כשהיא ממשיכה לבהות באימה בתמונת התינוק.

יותר מ-14 אלף צופים עשו לייק לסרטון והראו את התלהבותם, "אני חושבת שצפיתי בזה 20 פעם ואני לא מפסיקה לצחוק", כתבה אחת ואחר הוסיף: "זו באמת התגובה הראויה לתינוק כזה".

למזלה הרב של הסבתא, סטיוארט חשף בפניה מאוחר יותר שזו הייתה מתיחה. למעשה מדובר בטרנד חדש בטיקטוק המכונה "מתיחת התינוק המכוער", בו מראים לחבר או בן משפחה תמונה של תינוק מכוער ומעמידים פנים שהוא שייך לאדם קרוב אליהם רק כדי לתעד את התגובה שלהם ואת הצורך המובן הזה לשקר מול המצלמה. רבים כבר ביצעו את האתגר בטיקטוק. הנה כמה מהם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully