וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימא התעוררה בבהלה אחרי ששמעה קולות של גבר זר מהמוניטור של תינוקה

8.12.2020 / 23:50

קיארה, אם לשלושה מאוסטרליה, טוענת שהיא התעוררה אחרי ששמעה קול של גבר שאמר "איזה תינוק חמוד". הרעש הגיע מהאפליקציה שמחוברת למוניטור של התינוק והפעם לא מדובר ב"רוח רפאים" אלא במשהו מסוכן ומפחיד באמת

הורים הסתכלו במצלמת האינטרקום של התינוק - ונדהמו ממה שראו/REDDIT

על כזה דבר שומעים בעיקר בסרטי אימה: אמא לשלושה מאוסטרליה התעוררה בבהלה באמצע הלילה אחרי שלדבריה היא שמעה קול של גבר בוקע מהאפליקציה של הנייד שלה, שהיתה מחוברת למוניטור בחדר של התינוק שלה. קיארה טוענת שהיא התעוררה בלילה בגלל קול שסינן ש"התינוק שלה חמוד", זמן קצר אחרי שהשכיבה אותו לישון במיטה ב-29 באוקטובר.

קיארה. צילום מסך, צילום מסך
לילה שלא תשכח. קיארה/צילום מסך, צילום מסך

האם המבוהלת סיפרה לאתר KIDSPOT את מה שקרה ואמרה: "אני והפרטנר שלי דניאל הלכנו לישון. הכול היה שקט וחשוך. ואז שמעתי קול מאוד עמוק של גבר שלא שייך לאף אחד שאני מכירה. הוא אמר 'ממ.. זה תינוק חמוד'. קפאתי. כל כך פחדתי. הערתי את בן זוגי ומעכתי לו את היד מרוב בהלה כדי שיקום".

"דניאל חשב שמישהו נמצא בבית, אז הוא בדק את כל החדרים, אבל אני הייתי בטוחה שזה מהמוניטור, אז ביקשתי ממנו לנתק אותו מיד והסרתי את ההתקנה של האפליקציה כי כל כך פחדתי", היא אמרה. "לא רציתי לחשוב על כל הדברים המגעילים שהם חושבים עליהם כשהם מסתכלים על התינוק שלי."

היא סיפרה שהיא בילתה שבועות במחקר שווקים, קריאת ביקורות וצפייה בסרטוני יוטיוב כדי למצוא את המוניטור הטוב ביותר בשוק ובסוף לקחה מכשיר של חברת Mirabella. לאחר הקנייה קיארה ודניאל הגדירו סיסמה מסובכת לגישה למצלמה והם לא האמינו שמישהו אחר יוכל לקבל גישה אליה. אבל לשמע ארבעת המלים האלה קיארה נזכרה שכבר נבהלה מרעשים שהגיעו מהמוניטור של התינוק בעבר. לדבריה היא שמעה קולות חריקה המגיעים מהמוניטור בחדר השינה, למרות שכולם בבית ישנו.

היא פשוט הניחה שהרעשים מגיעים מהמיטה כי שם המצלמה הייתה מחוברת ולכן היא החליטה לתלות את המוניטור על הקיר, אולם המשיכה לשמוע את קולות החריקה וידעה שמשהו לא בסדר.

קיארה. צילום מסך, צילום מסך
מיטת התינוק/צילום מסך, צילום מסך

לאחר התקרית המפחידה היא החזירה את מוניטור התינוקות לחנות ממנה קנתה אותו וסיפרה להם על מה שקרה, אולם לא התקבלה מהם כל תגובה.

דניס דזמונד, מרצה לאבטחת סייבר באוניברסיטת חוף סאנשיין, אמר לדיילי מייל כי הוא לא הופתע מכך שהמוניטור של התינוק נפרץ על ידי האקרים והוא הסביר כי הגיוני שהמותג הסיני, מיראבלה, 'פגיע' לפריצות. חברת "מיראבלה" שמייצרת את המוניטורים, טוענת שהם עומדים בתו תקן מחמיר ושמעולם לא התקבלו דיווחים על פריצה של המכשירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully