וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימא הכריחה את בתה לעשות בדיקת היריון משותפת והן היו בהלם מהתוצאה

24.1.2021 / 23:33

בחורה בשם ריילי שיתפה בטיק טוק סרטון שבו היא חושפת שאימא שלה הכריחה אותה לעשות בדיקת היריון לשתיהן - ולתדהמתן הן גילו שדווקא האמא היא זו שנושאת ברחמה את הילד השישי

אימא ובת עושות יחד בדיקת הריון - הותוצאות מפתיעות/rdubbb/TIKTOK

בחורה נכנסה לשוק טוטאלי אחרי ששיתפה סרטון שלה בטיקטוק כשהיא עושה בדיקת היריון משותפת יחד עם אמה וגילתה שבקרוב יהיה לה אח קטן. ריילי בת ה-24 העלתה סרטון שבו היא הסבירה שלאחר שהיו לה כמה סימפטומים של היריון, אימא שלה החליטה לעשות לה בדיקה.

היא הסבירה ש"בחודש יולי הייתי בבית של אימא שלי בסוף השבוע והרגשתי לא טוב והיא האשימה אותי שאני בהיריון כי המחזור שלי איחר והכריחה אותי לעשות בדיקת היריון. אז אמרתי, נהדר. בואי נעלה וידאו של שתינו עושות בדיקה ושתיהן ייצאו שליליות. אחרי זה נשתה יין כדי לחגוג את זה".

אימא ובת עושות בדיקת הריון יחד. rdubbb/TIKTOK, צילום מסך
התחיל כבדיחה ונגמר עם הלם טוטאלי. האימא והבת/צילום מסך, rdubbb/TIKTOK

השתיים צילמו את עצמן כשהן יושבות זו ליד זו עם בקבוק יין והסכימו שהן יוציאו את הבדיקות בספירה עד שלוש. הבדיקה של ריילי אכן הייתה שלילית, אבל היא נדהמה לגלות שדווקא הבדיקה של אימא שלה הייתה חיובית והתברר שהיא תלד במרץ את הילד השישי שלה. היא לקחה את זה בהומור והחלה לצחוק. בכיתוב של הסרטון נכתב: "הרגע הזה שבו אני עושה בדיקת היריון עם אימא שלי וזה מסתיים עם אח חדש". לאחר מכן היא סיפרה שאימא שלה חשדה בה שהיא החליפה את הבדיקות ביניהן והכריחה אותה לעשות עוד אחת - אטך התוצאות היו זהות.

הסרטון המשעשע הזה צבר כבר מעל 5 מיליון צפיות ומעל 17 אלף תגובות של גולשים משועשעים. אחד צחק וכתב: "אולי הן בטעות החליפו את הבדיקות". אחר כתב לה: "תהיי שמחה, את יכולה לשתות את כל בקבוק היין לבד".

עוד בוואלה!

9 מ-11 הבדיקות השכיחות להריון לא מדייקות במקרים רבים

לכתבה המלאה

ככה זה נראה

@rdubbb

That one time I took a pregnancy test with my mom and ended up with a new sibling Lolol

♬ original sound - rylee

זה סיפור הרקע

@rdubbb

Over 5 million views and 1 million likes later, I give you..... THE BACK STORY. Thank you all ? Promise I will follow with an update soon hahaha

♬ original sound - rylee

והעדכון האחרון - זה בן!

@rdubbb

the update you've allllll been waiting for

♬ sonido original - m a y i t a
אימא ובת עושות בדיקת הריון יחד. rdubbb/TIKTOK, צילום מסך
ריילי חוגגת עם יין/צילום מסך, rdubbb/TIKTOK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully