וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג אימצו תינוק וכשהגיע לגיל 17 גילו את הטעות הפטאלית שעשו

12.1.2021 / 0:34

הורים מקסימים שניסו לחבר את בנם המאומץ לשורשיו, גילו 17 שנים לאחר מכן שעשו טעות מהותית בהליך האימוץ

הורים אימצו תינוק - ואחרי 17 שנים גילו את הטעות שעשו/@mrsmedeiros

משתמשת הטיקטוק mrsmedeiros משתפת באופן קבוע סיפורים מטרידים בהם היא נתקלת ברדיט, כשאחד האחרונים שלה עוסק בזוג לבן שאימץ תינוק אסייתי. ההורים המאמצים הבטיחו להוריו הביולוגיים שיעניקו לבנם בית חם, "הבטחנו להם שהילד יקבל המון אהבה וכך היה, התאהבנו בו מהרגע הראשון", אמרו ההורים. לאחר שמונה חודשים החלו ההורים לחוש רגשות אשם שהילד לא יגדל כשהוא מכיר את שורשיו התרבותיים והחליטו לפעול בנושא. הם התיידדו עם אנשים מקהילת יוצאי סין בקרבת מקום מגוריהם, כולל זוג שכנים ששימשו לו כדודים מאמצים. הם רשמו אותו לשיעורי מנדרינית, השפה הרשמית בסין, ואף לקחו אותו לטיולים משפחתיים רבים בסין.

הגילוי המפתיע הגיע רק כאשר הוריו התבקשו לסייע לו למלא בקשה לקבלה לקולג' כשהגיע לגיל 17. רק אז גילה אביו את הטעות המרה. הוא סיפר: "חפרתי במשרד בחיפוש אחר הניירת הדרושה, נתקלתי במסמכי האימוץ שלו ורק אז ראיתי את זה. משהו כל כך ברור, כל כך כואב, דבר שאשתי ואני, בטיפשות נעורינו, לא שמו לב אליו...". ההורים המאמצים גילו 17 שנים מאוחר מדי ששמות המשפחה של הוריו הביולוגים של בנם הם "פארק" ו"קים"- כלומר שהילד הוא למעשה קוריאני ולא סיני.

צפו בסיפור המלא:

מאז ששותף הסרטון בטיקטוק הוא זכה ליותר מ-2.9 מיליון ליקיים. למרות הטעות הקולוסאלית שלהם, הווידיאו הוצף באלפי תגובות של אנשים ששיבחו אותם על מאמציהם. אחד אמר: "טוב, מנדרינית היא אחת השפות המדוברות בעולם אז זה לא הדבר הכי נורא שיכול היה לקרות" אחר הוסיף: "מה שחשוב זו הכוונה". אדם שלישי כתב: "הרעיון היה טוב... הביצוע פחות". אחר השתעשע: "אני מתאר לעצמי את הבחור מספר בדייט 'כן אני קוריאני, מדבר מנדרינית ויש לי הורים לבנים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully