פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      רק לא כפיפות בטן: התרגילים הכי יעילים לבטן שטוחה

      רוצים להיפטר מהכרס? כדאי שתשתחררו מהתרגילים שלמדתם בשיעורי הספורט בילדות ותעברו לכאלה שבאמת ישיגו את התוצאה שחלמתם עליה. כך תעשו את זה בכל מקום ובלי מנוי לחדר כושר

      רק לא כפיפות בטן: התרגילים הכי יעילים לבטן שטוחה
      עורכת וידיאו: אביב ארגז

      בסרטון: שרון פורטנוי מדגים תרגילי בטן יעילים באמת

      השאיפה לבטן שטוחה מקננת ברבים מאיתנו - גברים ונשים כאחד. אם תשאלו מתאמנים במכון הכושר מהו האיבר שהכי חשוב להם לחזק - רבים יבחרו בבטן ויש לכך דווקא תרומה חיובית לא רק לאסתטיקה אלא גם לבריאות. שומן בטני הוא גורם שעלול לפגוע מאוד בבריאות שלנו ולגרום בין היתר לבעיות לב, לסוכרת ואפילו לסרטן.

      עוד בנושא:
      בלי דיאטה ובלי ספורט: 8 טריקים לבטן שטוחה
      עובדים על קוביות בבטן? 7 טעויות שאתם עושים בדרך אליהן
      לא סתם כרס: כך השמנה בטנית משפיעה על השרירים

      אז איך נפטרים מהכרס? ראשית חשוב להבין שהתעמלות בלבד לא תעשה את העבודה. כדי להשיג בטן שטוחה עליכם לשפר את התזונה, לשבת פחות וללכת יותר. השלב הבא יהיה לחזק את שרירי הבטן - וכאן המקום לגעת בשגיאה נפוצה.

      כפיפות בטן נחשבות בעיני רבים כדרך היעילה ביותר לחזק את הבטן, אך לא רק שהתרגיל הזה יעיל פחות מאחרים, הוא גם מגביר את הסיכון לכאבים בגב התחתון. אז מה עושים? הנה כמה תרגילים שיעזרו לכם להשיג את הקוביות הנכספות: