וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקרה ההזוי של הנערה שנכנסה להיריון אחרי שעשתה מין אוראלי

האם אפשר להכנס להיריון ממין אוראלי - היא שאלה שלא מעט נערות צעירות שואלות את עצמן. אז התשובה לכך היא לא. חוץ המקרה המאוד מוזר הזה שהתרחש לפני כמה עשורים והשאיר אותנו המומים

אישה בהיריון בסטרס. ShutterStock
איך זה קרה לעזאזל? אילוסטרציה של אישה בהיריון/ShutterStock

לא הרבה מקרים רפואיים מצליחים להפתיע אותנו ואפילו לגרום לנו לפקפק באמיתות הסיפור. יש את האישה ההודית שבוכה דמעות דם בכל פעם שהיא במחזור, או האישה שרופאים מצאו לה בריאות קונדום שנשכח, וכעת מתפרסם סיפור מוזר על נערה שנולדה ללא נרתיק, ביצעה מין אוראלי, נדקרה בבטנה ונכנסה להיריון. נכון, כל העניין נשמע כמו אגדה אורבנית מאוד מאוד דמיונית, אבל מדובר במקרה רפואי שפורסם בכתב העת הבריטי למיילדות וגינקולוגיה בספטמבר 1988.

על פי הדיווח שהופיע אז ופורסם כעת באתר iflscience הנערה, בת 15, הופיעה בבית החולים בעקבות אירוע דקירה שבו היו מעורבים שני נערים. אחד היה החבר הנוכחי שלה, אחד היה החבר הקודם שלה. "לא היה ברור לחלוטין מי דקר בדיוק את מי, אך כל שלושת המשתתפים בקטטה הגיעו לבית החולים עם פציעות סכין", נכתב בדוח. הנערה נפצעה בבטנה ובידיה, נכנסה לניתוח ופצעיה טופלו.

"שני הפצעים בבטן העליונה נבעו מפצע דקירה דרך דופן הבטן", כתבו הרופאים, "צויין כי הבטן הייתה ריקה בזמן הניתוח ולא נראה תוכן בקיבה". הבטן נסגרה והנערה שוחררה כעבור 10 ימים. תשעה חודשים לאחר מכן הנערה חזרה כשהיא סובלת מכאבי בטן. הרופאים נדהמו לגלות שהיא חווה צירים.

ואם זה לא היה משונה מספיק - לאחר בדיקה הם גילו כי לנערה אין ממש מבנה של נרתיק בפות, וכי עומקו היה 2 סנטימטרים בלבד. הנערה הועברה לניתוח קיסרי על מנת ליילד את התינוק. רק לאחר שהתינוק נולד בריא, הרופאים ניסו להבין את המקרה המאוד מוזר.

ניתוח קיסרי. ShutterStock
הנערה עברה ניתוח קיסרי/ShutterStock

"המטופלת הייתה מודעת היטב לעובדה שאין לה נרתיק והיא קיימה מין אוראלי לאחר ניסיונות מאכזבים לקיום יחסי מין קונבנציונליים", נכתב בדוח, "רגע לפני שנדקרה בבטן היא קיימה אקט אוראלי עם החבר החדש שלה ונתפסה במעשה על ידי החבר שלה לשעבר. מה שגרם לעימות שכלל סכינים".

הנערה אמרה לרופאים שמעולם לא חוותה מחזור, ולא האמינה שהיא בהיריון - גם כאשר בטנה המשיכה להתנפח במשך תשעה חודשים, ואחרים הציעו שכדאי שתבדק. הרופאים הגיעו למסקנה שילדה, אף על פי שזה קשה להאמין, נולד על ידי מין אוראלי שקרה זמן קצר לפני קרב הסכינים.

"הסבר מתקבל על הדעת להיריון זה הוא שהזרע נכנס לאברי הרבייה דרך מערכת העיכול הפגועה. ידוע כי זרעונים לא שורדים זמן רב בסביבה עם pH נמוך", כתב הצוות, "אך ידוע גם כי לרוק יש pH גבוה וכי אדם מורעב אינו מייצר חומצה בנסיבות רגילות".

"סביר להניח שהמטופלת נכנסה להיריון עם הביוץ הראשון שלה או כמעט הראשון". העובדה שהבן דומה לאב מספקת את כל ההסברים הנדרשים. אנחנו חושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully