וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתעלה במשך חודשים, וזה הדבר המדהים שמצאו בריאות שלה

עודכן לאחרונה: 24.3.2021 / 11:18

אחרי חצי שנה של שיעולים ושימוש בתרופות שלא עבדו, בת 27 הגיעה לבית החולים, רק כדי לגלות בריאות שלה את אחד הדברים הכי הזויים שיכולתם לדמיין

דלקת ריאות. ShutterStock
אולי הדבר הכי מוזר שאפשר למצוא בריאות. אולטרה סאונד של ריאות/ShutterStock

את הדבר הזה לא ציפינו למצוא בריאות של בן אדם: אישה בת 27 הגיעה לבית חולים עם שיעול, חום וליחה סמיכה אחרי שסבלה מהסימפטומים הללו במשך חצי שנה. ארבעה חודשים לפני שהגיעה לבית החולים, היא קיבלה מרשם אנטיביוטיקה וטיפול לשחפת, אבל לשני אלה לא הייתה השפעה על הסימפטומים שלה, כך כתבו רופאים בדוח מקרה שפורסם בכתב העת של הספרייה הלאומית לרפואה.

הרופאים חשדו, כאמור, בתחילה שמדובר בשחפת, מחלה הפוגעת בריאות, שכיום עדיין הורגת למעלה ממיליון בני אדם בשנה ברחבי העולם, אבל הם התבדו.

כאשר הם העבירו את האישה סריקת חזה הם מצאו נגע באונה העליונה הימנית של ריאותיה. לאחר חקירה נוספת נראה היה כי מדובר במבנה "דמוי שקית הפוכה 'היושבת' בסימפונות". הצוות הסיר את "הממצא המסתורי". למרות שרובו נהרס, עדיין ניתן היה לזהות שמדובר בקונדום.

קונדום. ShutterStock
בני הזוג אמרו שיכול להיות שזה קרה בעת מגע מיני אוראלי. גבר אוחז בקונדום/ShutterStock

אין ספק שהריאות הן לא איבר שהייתם מצפים למצוא בו קונדום. אבל מסתבר שגם זה יכול לקרות. "בדיעבד, בני הזוג אמרו שיכול להיות שזה קרה בעת מגע מיני אוראלי", נכתב בדוח, "הם יכלו להיזכר שהקונדום נעלם במהלך המעשה, ובאותה תקופה האישה החלה לחוות עיטושים ושיעולים רבים".

צוות החוקרים סבור כי הקונדום עצמו לא גרם לפצע בריאות באופן ישיר, בגלל האלסטיות שלו. יחד עם זאת החסימה שהוא גרם יכולה הייתה להוביל להצטברות הפרשות, כמו גם לזיהומים.

האישה צפויה להחלים, אם כי חלקים קטנים מהקונדום נותרו בריאה בעקבות קריעתו, מה שמעלה את הסיכוי שהיא תצטרך לעבור בדיקת ברונכוסקופיה נוספת. הצוות מאמין כי המקרה עשוי להיות היחיד מסוגו שדווח בספרות הרפואית עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully