וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבה שהיא שמנה, הרופאים גילו גידול במשקל 63 קילוגרם

מרי קלנסי בת ה-71 החלה להשמין לאחר שפרשה מעבודתה כמוכרת ממתקים. היא חשבה שהגנטיקה והתזונה שלה הן אלה שגרמו להשמנה שלה. אחרי שהגיעה לבית החולים היא גילתה שבביטנה שוכן גידול במשקל של לא פחות מ-63 קילוגרמים

בווידאו: האישה שירדה כמחצית ממשקלה בדרך הכי הזויה/וואלה

האישה בסיפור הבא לא התרגשה במיוחד מהמשקל שהעלתה בעשרים השנים האחרונות, מפני שחשבה שמדובר במקרה קלאסי של גנטיקה ודיאטה לקויה. היא גם עבדה במחלקת המתוקים בסופר – כך שהסיפור נראה הגיוני. כל אלה לא הכינו אותה למה שגילתה בעקבות כאבים ברגליים שהחלה לחוות.

מרי קלנסי, בת ה-71 מפנסילבניה, פנתה לבית החולים, שם מצאו הרופאים גידול סרטני ששוקל קצת יותר מ-63 קילוגרמים(!) והתפתח במהלך שני העשורים האחרונים בבטנה.

עוד בנושא:
מחקר: הגידול הממאיר שניזון משומן
הרופאים נדהמו: הגידול הסרטני הוא בכלל קעקוע
מחקר מטריד: חשיבה מעודדת צמיחה של גידולים סרטניים בראש

סרט מדידה סביב בטן שמנה. ShutterStock
הרופאים נזקקו למיטת ניתוח נוספת כדי להעביר אליה את הגידול העצום/ShutterStock

הגידול היה כל כך גדול, עד שהוא לא נכנס במלואו בסריקת ה-MRI. למעשה, הרופאים הנדהמים היו צריכים לעמול על הסרת הגידול במשך חמש שעות, והם נזקקו למיטת ניתוח נוספת, כדי לגלגל אליה את הגידול.

אם עד כה טרם הרמתם גבה, אולי הנתון הבא יעשה לכם את זה: מרי נכנסה לחדר הניתוח כשהיא שוקלת קצת יותר מ-160 קילוגרמים ועזבה אותו במשקל של 81 קילוגרמים, אחרי שהרופאים הסירו את הגידול ועור מיותר. כעת, היא נקיה מסרטן וגם ממשקל עודף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully