פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נושאים חמים

      האם מגנזיום באמת עוזר להקל על שרירים תפוסים?

      לא מעט אנשים התחילו ליטול תוספי מגנזיום אחרי אימוני כושר כדי להקל על כאבי השרירים שאחרי. האם זה באמת עובד? הנה התשובה המלאה, וגם - מהם התסמינים של חוסר במינרל חשוב זה, ומה קורה לגוף כשיש בו יותר מדי מגנזיום?

      סלט קייל ואבוקדו (ShutterStock)
      לאכול את המגנזיום שאתם צריכים זה הכי טוב. סלט קייל ואבוקדו (צילום: shutterstock)

      בשנים האחרונות יותר אנשים מקפידים לבצע פעילות גופנית באופן קבוע, וכפועל יוצא - יותר אנשים מסתובבים ימים שלמים עם שרירים תופסים ודואבים. התייחסנו כאן לא מעט לסוגיית השרירים התפוסים אחרי התעמלות - מכתבות על הדרכים הטובות ביותר להקל על כאבי שרירים, ועד התייחסות לסוגיה האם אפשר להתעמל כשהשרירים תפוסים. אבל לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר על אנשים שמצאו פתרון "קסם" לכאבי השרירים שאחרי פעילות גופנית - נטילת תוספי מגנזיום.

      מכיוון שאנחנו לא מעודדים נטילת תוספי תזונה וויטמינים אם אין בכך צורך רפואי אמיתי, ביקשנו מרופא הבית של וואלה! בריאות, ד"ר עידן גורן, לברר עבורנו האם מגנזיום באמת מקל על כאבי שרירים. על הדרך למדנו גם מהם התסמינים של חוסר במינרל חשוב זה, ומה קורה לגוף כשיש לו יותר מדי מגנזיום.

      עוד באני רק שאלה:
      למה אנטיביוטיקה כבר לא משפיעה עלינו?
      למה אנחנו מרגישים חולים יותר בלילה?
      למה אנחנו משתעלים גם הרבה אחרי שהווירוס עובר?
      האם פלפל שחור וכורכום באמת מכילים יתרונות בריאותיים?