וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם יד על הלב, כמה אתם יודעים על הלב שלכם? ועל המוח? העיניים? אפילו הציפורניים? לכל אחד מהאיברים שמרכיבים את המכונה הבלתי תיאמן שהיא הגוף האנושי, יש תפקידים ייחודיים רק לו, מחלות שפוגעות רק בו, ותופעות מוזרות ומדהימות שקשורות אליו. בואו להכיר את הגוף שלכם כמו שמעולם לא הכרתם וללמוד על כל היכולות המדהימות, האבולוציה של גוף האדם ושל מדע הרפואה. בכל פעם יבחר ד"ר דור לוטן, רופא במחלקה לרפואה פנימית בבית החולים שיבא וחוקר בתחום מחלות הלב, איבר אחר, יאיר עליו זרקור ויכיר לנו אותו מא' ועד ת'. עובדות חדשות ומעניינות וגם ישנות, אך חשובות, שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה גורם לכם לתקתק, לנשום, לאכול, להזרים דם וחמצן, להריח, להרגיש ולחשוב. אז מי אמר שהתוספתן הוא מיותר? ואיך עובד המנגנון של הלב? לאיזה גודל יכול להמתח הרחם בהריון? מה בדיוק עושה הכבד שלנו ולמה הוא כל כך חשוב? ואיך קרה שב-2016 גילו הרופאים פתאום איבר חדש בגוף האדם? (וגם: איך הם קראו לו?).

עם יד על הלב, כמה אתם יודעים על הלב שלכם? ועל המוח? העיניים? אפילו הציפורניים? לכל אחד מהאיברים שמרכיבים את המכונה הבלתי תיאמן שהיא הגוף האנושי, יש תפקידים ייחודיים רק לו, מחלות שפוגעות רק בו, ותופעות מוזרות ומדהימות שקשורות אליו.

בואו להכיר את הגוף שלכם כמו שמעולם לא הכרתם וללמוד על כל היכולות המדהימות, האבולוציה של גוף האדם ושל מדע הרפואה.

בכל פעם יבחר ד"ר דור לוטן, רופא במחלקה לרפואה פנימית בבית החולים שיבא וחוקר בתחום מחלות הלב, איבר אחר, יאיר עליו זרקור ויכיר לנו אותו מא' ועד ת'. עובדות חדשות ומעניינות וגם ישנות, אך חשובות, שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה גורם לכם לתקתק, לנשום, לאכול, להזרים דם וחמצן, להריח, להרגיש ולחשוב.

אז מי אמר שהתוספתן הוא מיותר? ואיך עובד המנגנון של הלב? לאיזה גודל יכול להמתח הרחם בהריון? מה בדיוק עושה הכבד שלנו ולמה הוא כל כך חשוב? ואיך קרה שב-2016 גילו הרופאים פתאום איבר חדש בגוף האדם? (וגם: איך הם קראו לו?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully