וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: "אני אוכל רק בשר נא ושותה הפרשות - ואני בריא יותר מאי פעם"

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 12:58

בובאן סימיק, סדרן משיקגו, שינה את התפריט שלו לפני כ-4 שנים וניזון מאז רק מחלמונים גולמיים, עוף ובשר נא. הוא גם טוען שהחל לצרוך חלב אב והפרשות מהנרתיק כדי להרגיש "זכר אלפא אגרסיבי יותר". הצפייה על אחריותכם

האיש שאוכל רק בשר נא/@iamfleshgod

הבחור שלפניכם לקח את דיאטת הפליאו לקצה. הכירו את בובאן סימיק, סדרן משיקגו, "חולה בריאות" שטוען כי התזונה שלו, המורכבת מבשר נא, חלב אם והפרשות נרתיק - הפכו אותו לבריא מתמיד. הוא מאמין ששאר בני האדם עברו שטיפת מוח כדי לחשוב אחרת.

הבחור שינה ב-180 מעלות את התפריט שלו לפני כ-4 שנים מאחר שלדבריו רצה להיות "זכר אלפא אגרסיבי יותר". הוא ניזון מבשר לא מבושל בלבד, כולל עוף, בקר, חזיר, כבש ועז - ונעזר באקסיות שלו כדי לצרוך חלב אם והפרשות מהנרתיק. הוא מפרסם סרטונים בטיקטוק תחת הכינוי @IAMFLESHGOD בהם הוא מפרט את משטר המזון הגולמי הלא שגרתי שלו, כשבאחד הסרטונים היותר ויראליים שלו (והמחרידים) הוא נראה לועס לשון מראשו של כבש, שולף ממנו את גלגלי העיניים ומציג למצלמה כיצד הם מתפוצצים בפיו.

בובאן בן ה-40 צולם גם שותה חלב מותסס בתוספת חלב אם והפרשות נרתיקיות מבנות זוג לשעבר, שאת התערובת הזאת הוא מכנה "יוגורט פרוביוטי". הוא גם טוען שהוא אוכל 12 עד 30 חלמונים גולמיים לארוחת הבוקר וכמות גדולה יותר בארוחת הערב. הוא צורך קילוגרם של בשר נא בצהריים. לעיתים הוא גם סועד במסעדות אתיופיות ויפניות, המתמחות לדבריו בחלבונים לא מבושלים.

"חשבתי על כלבים שאוכלים בשר נא ונעשים אגרסיביים יותר", הסביר בובאן ל-Kennedy News, "התחלתי לאכול בשר בקר נא פעם או פעמיים בשבוע כדי לראות אם אני מרגיש יותר טוב מזה. זה הרגיש נכון, אז הבנתי שאני צריך לשנות את כל התזונה שלי למזון נא". הוא הוסיף, "פעם חשבתי שאי אפשר לאכול עוף נא, אבל אספתי מידע מהרבה מקורות. עשיתי מחקר מעמיק בנושא".

בובאן סימיק אוכל ראש כבש גולמי. קשה לצפייה:

בובאן הסביר: "כל מה שאני אוכל הוא נא. אני אוכל טלה נא שהוא הכי פחות אהוב עליי כי יש לו טעם חזק והוא רזה. אני אוכל בשר בקר נא וחזה עוף נא, שהוא אחד האהובים עליי. בשר חזיר נא הוא קצת תפל, אז אני אוכל את זה רק מדי פעם. הדבר הטוב ביותר שאכלתי הוא עז נא כי הוא רך במיוחד. המרקם תלוי בנתח. חזה עוף הוא רך כמו דג. אני אוהב את התחושה הגולמית. זה מרענן כשזה יורד בגרון. אתה אוכל בשר כמו שחיה אמורה לעשות, אז זה יותר חושני, חוויה יותר חושנית".

על הפעם הראשונה שלו הוא סיפר: "הייתי ממש לחוץ כשאכלתי חזיר נא אבל ידעתי שזה לא יכול להזיק לי. אני יודע שאפשר לאכול סטייק נא וכשזה מגיע לעוף יש סלמונלה אבל ביג דיל. אתה לא נהיה חולה".

בסופו של דבר, חובב הקרפצ'יו חתך מהתפריט שלו את כל החלבון המבושל, מה שלדבריו גרם לו להרגיש "כל כך הרבה יותר טוב". "זו הייתה התקדמות איטית, אבל אני מסתכל על עצמי ואני הרבה יותר בכושר מאשר בתקופה שהייתי לוחם מקצוען ואני לא מתאמן כל כך הרבה", תיאר בובאן, שרקורד ה-MMA שלו עומד על 8 ניצחונות ו-7 הפסדים, "מה עוד זה יכול להיות מלבד התזונה?".

הוא הוסיף: "כשאתה אוכל חצי קילו של סטייק מבושל, אתה מרגיש ישנוני ושאתה חייב לנוח. כשזה מזון גולמי, אתה יכול לאכול קילו שלם. אתה תחוש שובע אבל גם תוכל לרוץ אחר כך".

התועלת לא הייתה רק פיזית: בובאן טען שמשטר אכילת הטרטר שלו פועל כמייצב מצבי רוח. "כשאתה מבשל בשר אתה הופך אותו לרעיל", הכריז חסיד האוכל הנא. "הייתי נכנס לדיכאון לפני כן, אבל מאז שהתחלתי בדיאטה הגולמית, אני כל כך מאוזן נפשית, שמח יותר ומרגיש הרבה יותר טוב מבחינה נפשית". הוא ייחס את השינוי הפסיכולוגי שלו ל"חיידקים המווסתים את המוח ומשמחים אותך".

הוא לא לבד

מחריד: החליט לאכול בשר נא בכל יום כדי לראות אם הוא ימות בסוף

לכתבה המלאה

חלב אם והפרשות נרתיק

כשבובאן הסביר כיצד הוא קיבל את הרעיון להוסיף לתפריט התזונה שלו הפרשות מהנרתיק וחלב אם הוא אמר: "הייתי עם אישה שייצרה חלב וטעמתי אותו וחשבתי שהוא די מתוק וטעים. אז הרעיון הכה בי. זאת הייתה בחורה שיצאתי איתה והייתי אינטימי איתה. אני משאיר חלב גולמי בחוץ ומתסיס אותו ליוגורט. חשבתי להוסיף את החלב שלה לחלב שלי וזה יצא פנטסטי".

הוא מוסיף: "חקרתי על הנרתיק והפרוביוטיקה ואז עוד רעיון נהדר עלה בי. קיבלתי את זה מבחורה אחרת שפגשתי. שמעתי על אנשים שמכינים בירה ולחם משמרים נרתיקיים".

ערבוב מזון עם מיצי אדם עלול להישמע לא תברואתי. עם זאת, בובאן טוען שזו הדרך של הנשים האלו "להמשיך לחיות בחלב שלי", והוסיף שהמתכונים יוצאים "טובים יותר ויותר" בכל פעם.

והנה הוא שותה חלב אם עם הפרשות מהנרתיק (שוב, תוכן קשה לצפייה):

זה לא מסוכן?

מחקר מרכזי לבקרת מחלות ומניעתן טוען שתזונה של בשר נא מגבירה את הסיכון לחלות במחלה הנישאת במזון כמו סלמונלה או חיידק אי קולי. Healthline מדווחת גם כי אכילת בשר נא מעלה חששות בריאותיות: "בישול נכון של בשר הורס פתוגנים שעלולים להזיק לגוף. פתוגנים נשארים בבשר נא. לפיכך, אכילת בשר נא מגדילה מאוד את הסיכון לפתח מחלות הנגרמות ממזון, ועליכם לפעול בזהירות".

בובאן מתעקש שהוא מעולם לא היה חולה מהתזונה יוצאת הדופן שלו, אם כי הוא בודק את הצואה שלו לאיתור תולעים מדי יום. הוא גם טוען ששום דבר לא חשוב לו יותר מבריאותו וכושרו כיוון שהוא מתכנן "לחיות לנצח" - אך מתעקש שאנשים עברו שטיפת מוח כדי להאמין שאוכל מבושל בריא יותר.

הוא הוסיף: "רציתי להיות יותר בריא וחזק ואני מתכנן לחיות לנצח. הדבר הכי חשוב בחיים שלי והדבר היחיד שאני מוציא עליו כסף הוא הגוף שלי. אתה זה מה שאתה אוכל. לא משנה כמה כסף יש לך, אם אתה לא בריא אז מה זה יעזור? הכי חשוב זה אוכל ודיאטה. עברתם שטיפת מוח. אומרים לכם לאכול מבושל כל החיים, אז זה מוזר, אבל אחרי כשנתיים זה מרגיש טבעי. אני עדיין מסתכל על הצואה שלי כל יום כדי לחפש תולעים".

הוא מגיב לטענות הרופאים:

בסופו של דבר, הלוחם לשעבר מרגיש שהרגלי התזונה שלו הם שוליים בהתחשב במה שהולך בתרבויות שונות. הוא מסביר: "פעם ראיתי סרטים דוקומנטריים על אפריקה, וחשבתי שאין להם הרבה מה לאכול, אבל הם אוכלים כל כך הרבה יותר בריא. הם אוכלים בשר לא מבושל לגמרי. אנשים אוכלים סושי. אני לא מבין איך אפשר לאכול דגים נאים ולא לחשוב שזה בסדר לאכול חיות אדמה נאות? רוב העולם צורך מזון נא כמו טרטר בקר. הגרמנים אוכלים בשר חזיר נא. הקוריאנים אוכלים הרבה דברים גולמיים. פגשתי נהג מונית קוריאני שאכל חולדה גולמית, והוא נראה בחור בריא וחזק".

חסיד החלבון הגולמי מוצא את הסלידה של אנשים מבשל לא מבושל מביכה במיוחד מכיוון שאנשים, לדבריו, ניזונים מדברים מחרידים יותר. הוא סיכם: "אנשים אוכלים ג'אנק פוד עם פלסטיק וסיליקון בתוכו ודברים מלאכותיים, אבל אכילת חיה טבעית מוזרה להם? כדאי שתחשבו על זה שוב".

  • עוד באותו נושא:
  • בשר
  • תזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully