וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחריד: החליט לאכול בשר נא בכל יום כדי לראות אם הוא ימות בסוף

אתגרי אינסטגרם כבר הפכו לחלק מהשגרה שלנו וחבל שכך. אתגר חדש ומבחיל במיוחד כולל אכילה של בשר נא, על כל צורותיו, מעורר מהומה לא קטנה בעולם הבריאות

כבר נתקלנו בלא מעט אתגרי אינסטגרם מאוד לא בריאים, אבל כזה אתגר דוחה ולא בריא אנחנו לא זוכרות. אינסטגרמר נמצא כרגע ביום ה-82 של אתגר אכילת בשר נא, במה שהוא מתאר (בתקווה שבצחוק) כמסע לאכול "בשר נא כל יום עד שאמות מחיידקים".

בעודו מתעד את הדיאטה בעמוד שלו rawmeatexperiment, אחריו עוקבים קרוב ל-85 אלף אנשים, האיש אוכל הכל, החל מחצי קילו בשר ביזון טחון נא ועד מוח פרה נא, ושותה לאחר הארוחות חלב וביצים לא מבושלות. האיש, ששמו נותר אנונימי, שיבח את בשר הטחון - "בלי לעיסה אתה יכול בעצם פשוט לשים את בשר הפרה בפה ולבלוע אותו, די טעים, חצי מהעלות של סטייק".

הניסוי נתקל בתגובות מעורבות, מאנשים שנגעלו מהרעיון ועד לאנשים שבורחים ממנו כשהם מבינים מה הוא עושה. לטענתו, הוא החל את הניסוי לאחר שחש ברע בזמן שאכל תזונה צמחונית בעיקרה. "כשהתחלתי לאכול סטייק וביצים לארוחת הבוקר, במקום בייגלים ושייקים, הרגשתי שבע במשך רוב היום, ויציב, במקום לקבל סחרחורת מצניחת פחמימות, הכאבים שלי התחילו להיעלם", הסביר בפוסט.

אז האם זה רעיון טוב? כנראה שלא.

האיש הזה אינו האדם הראשון שניסה את הדיאטה הזו, כשהשושלת האנושית קיימת במשך מיליוני שנים לפני שההומו ארקטוס גילה את האש ובעקבותה את הבישול לפני כמיליון וחצי שנים. עם זאת, בני אדם התפתחו מאז ובמשך אלפי שנים בישלו את מזונם, מה שאפשר לנו להיות יעילים יותר באכילה ועיכול של האוכל שלנו.

כיום בני האדם לא בנויים לאכול בשר נא לבד, ואכילה כזו עלולה לגרום לכמה בעיות בריאותיות, גם אם במקרה יתמזל מזלכם לא לחטוף סלמונלה מאכילת עוף נא.

עוד בוואלה!

מה קורה לגוף כשמפסיקים לאכול בשר?

לכתבה המלאה

כך למשל במחקר שהתפרסם בשנת 2014 נבדקה השפעת החלבון בתפריט על הבריאות שלנו. החוקרים בדקו את התפריט היומי של הנבדקים, וחילקו אותם לקבוצות לפי צריכת החלבון בתפריט היומי שלהם. הממצאים מצביעים על קשר סטטיסטי בין צריכת חלבון מוגברת לסיכוי לחלות בסרטן.

נראה שהאיש לא מתקיים רק על בשר נא והוא אוכל ארוחות אחרות בין הפוסטים שלו באינסטגרם. עם זאת, הוא עדיין בסיכון לחלות בעצמו. עד כה, לטענתו, לא סבל מהרעלת מזון מצריכת בשר מבלי לבשל אותו קודם, והצליח להימנע מכל חיידק שאולי אורב לו.

אם אתם עדיין מתלבטים, נזכיר לכם שאכילת בשר נא אינה דבר מומלץ, שכן הבשר והביצים עלולים להכיל סלמונלה, אי קולי, ליסטריה וחיידקים מזיקים אחרים. ההתעסקות עם בשר נא, לא כל שכן אכילתו, במיוחד בקיץ, יכולה להיות מסוכנת למדי - על אחת כמה וכמה עבור מי שחוששים או פגיעים במיוחד לזיהומים כמו ילדים, נשים בהיריון וסתם אנשים שלא אוהבים הרעלות קיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully