וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פטמותיו של צעיר נשרו בגלל "אתגר הדאודורנט"

"בהתחלה זה רק היה קר, אחר כך זה התחיל לשרוף. ואז הפטמות שלי נשרו" - שתי פחיות של דאודורנט במלתחות של התיכון ושיקול דעת גרוע מאוד הם שילוב מסוכן, מסוכן מאוד

נער בריטי איבד את שתי הפטמות שלו בגלל אתגר רשתות חברתיות שכולל 2 פחיות של דאודורנט ספריי ושיקול דעת גרוע מאוד. התקרית אירעה לפני 4 שנים, כשהצעיר (היום בן 19 וסטודנט בקולג') היה תלמיד תיכון בן 15. בזמן שהחליף בגדים במלתחות של בית הספר שבו למד, אחד מחבריו ללימודים איתגר אותו לרסס שתי פחיות שלמות של דאודורנט על החזה שלו.

תלמיד שלישי שנכח באירוע התנדב להיות זה שמרסס, ורוקן את תכולתן של שתי פחיות על החזה החשוף והפטמות של הנער, שפרטיו ושמו לא נחשפו בדיווח. "בהתחלה זה רק היה קר, זה לא היה עניין גדול. אחר כך זה מתחיל לצרוב ואתה פשוט עומד שם ומחכה שזה ייגמר", סיפר הנער בראיון לעמוד @uniofliverpoolmemepage והדיווח הגיע גם לעיתון מקומי בליברפול, שאימת את הסיפור.

גיף של צעיר מרסס ספרי דאודורנט בבית השחי. Giphy
אל תנסו את זה בבית (או בבית הספר). גיף של נער מרסס דאודורנט/Giphy

אלא שדווקא בשלב הזה, שבו נראה שהאתגר הסתיים, כל הצרות רק התחילו. אחד הנערים שהיו במלתחות החליט לתת לו "פליק" קטן עם האצבעות על כל אחת מהפטמות - פליק קטן שהתברר כבעל השפעה גדולה - "ואז הפטמות שלי פשוט נשרו ונפלו לרצפה", סיכם הצעיר בתמציתיות.

במקום לאסוף את הפטמות שלו מהרצפה ולהתפנות בזריזות למיון, כל עוד יש תקווה להצליח לחבר אותן בחזרה, הנער פשוט התלבש והמשיך בשגרת יומו. על הפרק: שיעור גרמנית. "אז אני יושב בשיעור גרמנית, והפטמות שלי בשלב הזה פשוט אינן. אני כולי בצ'יל, אבל אנשים סביבי כזה: 'אחי, החולצה שלך מדממת'. ופשוט יש לי שני כתמי דם על החולצה, איפה שפעם היו לי פטמות", מתאר הצעיר בשוויון נפש שמעלה תהיות לגבי שיקול הדעת שלו גם בהווה.

גבר מסתיר את הפטמות שלו. Cookie Studio, ShutterStock
אל תבנו על הפקת לקחים. גבר מסתיר את הפטמות שלו/ShutterStock, Cookie Studio

"המורה שלי לגרמנית עצר את השיעור ואמר: 'מה קורה פה? אתה צריך ללכת למרפאה?' ואני הייתי כזה: 'לא, זה סבבה'". הצעיר שלומד היום באחת האוניברסיטאות בבריטניה סיפר שכשבת הזוג שלו גילתה שהוא חסר פטמות זה ממש הצחיק אותה. אתגר הדאודורנט על הפטמות מוכר מזה זמן מסיפורים מפה לאוזן, אך זו הפעם הראשונה שעיתונאים מצליחים להביא הוכחה לקיומו.

ובאשר ללמידת לקח, הייתם מצפים שסיפור מקרינג' כזה לכל הפחות יהווה סוג של "שכר לימוד" עבור הצעיר שילמד מטעויותיו... ובכן, אל תבנו על זה. "במבט לאחור כשאני נזכר בזה, אני כזה: 'זה מטומטם. זה קרה. ועכשיו אין לי פטמות'". סיכם הצעיר, במה שהוא ככל הנראה הדבר הכי קרוב לחשבון נפש שהוא מסוגל לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully