וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

13 דברים שלא ידעתן על הפטמות שלכן

למה הן מזדקרות כשקר, מה נחשב גודל נורמלי והאם לכולן יש שיערות עליהן? כל מה שאתן רוצות (וגם קצת לא רוצות) לדעת על צמד העיגולים שמעטרים את השדיים שלכן

מחאת הפטמות כובשת את הרשת/YOUTUBE

בווידאו: מחאת הפטמות כובשת את הרשת

פטמות זקורות. ShutterStock
מי הגביר את המזגן?/ShutterStock

פטמות יש לכולנו. הן אמנם נוטות להיות קצת יותר פונקציונליות אצל נשים, אבל למרות זאת גם לגברים יש אותו מספר פטמות בדיוק (בדרך כלל). וגם נשים רוב הזמן לא מודעות לפטמות שלהן או מקדישות להן מחשבה מיוחדת, אלא אם כן הן בדיוק מניקות, עושות סקס, שוקלות לנקב אותן בפירסינג או חוות ירידה פתאומית בטמפרטורות (היי! מי הגביר את המזגן?).

ולמרות זאת, שתי הנקודות העגולות והמינימליות הללו טומנות בחובן יותר מכפי שנראה לכם, ולכן ולא תמיד הן זוכות לתשומת לב הראויה להן. וחבל, כי לפטמות יש כמה מאפיינים די מעניינים, שלא לומר מדהימים. כך למשל, הן ממלאות תפקיד חשוב בהאכלת התינוק, הן רגישות מספיק כדי להגביר ולהעצים משמעותית את ההנאה שלכן מסקס ואפילו יכולות לגרום לכן לאורגזמה (כן, כן. כן!). מאידך, הן גם יכולות לספק סימנים מקדימים למצבים בריאותיים שיש לתת עליהם את הדעת, כמו למשל סוגים מסויימים של סרטן השד.

עוד בנושא:
עיסוי שדיים? כך חדרה כת הזויה למחקר רפואי "רציני"
איך מדגימים בדיקת שד בלי להראות שדיים?
הרגשתם פעם כאב חד בחזה? זה מה שזה היה

היכרות עם מידע מפורט על הפטמות, האופן בו הן בנויות, נראות ומתפקדות ומה נחשב לתקין ומה צריך להדליק לנו נורה אדומה יכולה לתרום רבות לבריאות הכללית שלנו. הנה מה שכל אחד ובמיוחד כל אחת, צריכה לדעת על הפטמות שלה:

עוד באותו נושא

דוחה או מדהים? תמונת הציצים שהסעירה את הרשת בכלל לא נכונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully