וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרוויחה 13 אלף דולר ממכירת חלב אם למפתחי גוף - זה כמו זהב נוזלי"

20.2.2022 / 23:32

אם לשניים סיפרה שהיא מרוויחה הון ממכירת חלב האם שלה למפתחי גוף, מאחר שהם מאמינים שהרכיבים התזונתיים שבחלב אם מסייעים בבניית מסת שריר, אך האם זה נכון?

האימא המניקה שמוכרת חלב אם למפתחי גוף/@debrito_bunch

מילה ד'בריטו הבינה שהיא יושבת על מכרה זהב כשגילתה שישנם מפתחי גוף ששותים חלב אם מאחר שהם מאמינים שהרכיבים התזונתיים בו מסייעים להם בבניית מסת שריר. משתמשת הטיקטוק הסבירה בסרטון כיצד עובד העסק הרווחי שלה - היא מציגה לצופים שקית חלב אם, או כפי שהיא קוראת לו "זהב נוזלי", והוסיפה שהיא מרוויחה 10 אלף ליש"ט (כ-13 אלף דולרים או 44 אלף שקלים) ממכירתה לחובבי כושר.

ד'בריטו סיפרה שחלב אם נחשב למזון-על בונה שריר, ומפתחי הגוף שרוצים להתנפח מוכנים לשלם היטב עבור התוסף הלא שגרתי הזה. היא שמעה על כך לאחר לידת בנה הראשון - והחלה לשווק את חלב האם שלה ברשת. הסרטון שלה צבר מעל ל-270 אלף צפיות והיא הוצפה בתגובות מפרגנות.

צפו בה מספרת על העסק הרווחי

אחת הצופות כתבה בתגובה לסרטון: "מעניין... תהיתי איך אני אמורה להתמודד מבחינה כלכלית כשהתינוק שלי יגיע לעולם" ואחרת הוסיפה: "וואו, כואב לי לחשוב על הכסף שיכולתי להרוויח מכל הלידות שלי". צופה נוספת כתבה: "איך עושים את זה? יש לי בערך 500 אונקיות במקפיא".

והנה היא מניקה את הילדים שלה:

אבל אז האם זה באמת עוזר?

כוס חלב אם מכילה כ-170 קלוריות, 10 גרם שומן, 16 גרם פחמימות ושני גרם חלבון, כמו גם ויטמינים ומינרלים. במאמר שפרסם לאחרונה ב-Men's Health, דיאטן הספורט בריאן סנט פייר הסביר את הטירוף החדש. הוא אמר: "אני חושב שהרעיון מאחורי שתיית חלב אם לבניית שריר הוא שהחלב גדוש קלוריות ועמוס בחומרים מזינים להפליא, ויש בו כמה חומרים בריאים נוספים. חלב אם נועד לגדל במהירות תינוק אנושי, אז אולי אנשים חושבים שאפקט דומה יקרה לבני אדם בוגרים? ישנם גם כמה הורמוני גדילה בחלב אם - אם כי אני לא בטוח שהם באמת מועילים לאדם מבוגר בכל דרך שהיא".

גם לפי איגוד ההריון האמריקני, חלב אם אמנם מכיל את "השילוב המושלם של חלבונים, שומנים, ויטמינים ופחמימות" להתפתחות התינוק אבל זה לא נכון גם לגבי מבוגרים, שכן האופן שבו גופם של מבוגר ושל יילוד מקבל ומסנתז את החומרים המזינים הללו, שונים באופן דרסטי והאופן שבו חומרים מזינים אלו מפורקים ונספגים בגוף של יילוד ובוגר שונה מאוד.

באיגוד מזהירים שלא רק שקניית חלב אם מאתרים מקוונים יכולה להיות מסוכנת מאוד מכיוון שהוא יכול להיות נגוע, מיושן ולסבול מבעיות אחרות, צריכתו גם עלולה שלא להועיל למבוגרים כלל, ולמעשה יכולה לגרום לבעיות עיכול. במקום זאת הם ממליצים על תזונה בריאה ופעילות גופנית נכונה כמפתח לבניית גוף בריא וחטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully